Wachtwoord wijzigen
Stap 1 - Het wachtwoord wijzigen in Mijn XS4ALL:
- Ga naar Mijn XS4ALL: https://mijn.xs4all.nl
- Klik op 'ga verder naar bellen'
- Indien u nog niet ingelogd bent dient u hier in te loggen met uw beheer account
- In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummer(s) staan in de vorm van: 'Instellingen nummer xxxxxxxxxx wijzigen.' Klikt u op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
- U krijgt nu een overzicht van uw telefoonnummer te zien. Klikt u achter 'Bellen-wachtwoord' op 'wijzig'
- Volg de instructies op de pagina
- Klik op 'doorgaan'. Uw nieuwe wachtwoord zal binnen 5 minuten actief zijn.
Indien u uw oude wachtwoord voor Bellen niet (meer) weet, sturen wij het nieuwe wachtwoord per brief naar uw huisadres. Heeft u het wachtwoord direct nodig? Neem dan contact op met de helpdesk. Houd dan uw relatienummer bij de hand. Belt u vanaf een telefoonnummer dat niet geregistreerd staat bij XS4ALL dan vragen wij u om een kopie van uw legitimatiebewijs te faxen naar 020 398 76 09.

Vul 'http://192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in in de adresbalk van uw webbrowser en druk op enter.
Klik in het menu achtereenvolgends op 'Telephony' -> 'Internet Telephony'.

Klik achter het telefoonnummer waar u het wachtwoord voor wil wijzigen op het kladblokje (edit).

Vul bij 'Password' en bij 'Password confirmation' het nieuwe wachtwoord in en klik op 'OK'.