Waarmee kunnen  wij u helpen?

Waarmee kunnen wij u helpen?

Uw belabonnement wijzigen

Overstappen naar een ander belabonnement

U regelt elke aanpassing van uw belabonnement eenvoudig zelf. Het veranderen van het belabonnement heeft geen invloed op het bijbehorende telefoonnummer. Dat blijft hetzelfde.

Overstappen naar een ander belabonnement

Elke wijziging wordt direct doorgevoerd. Ook de facturering wordt direct aangepast. Wijzigt u uw abonnement halverwege de factuurperiode, dan wordt er over de resterende periode een creditnota gemaakt. De te veel betaalde abonnementskosten worden dan verrekend.

Overstappen naar een duurder abonnement kan direct. Overstappen naar een goedkoper abonnement kan op zijn vroegst 14 dagen nadat het belabonnement voor het eerst is aangemaakt.

Uw telefoonnummer wijzigen

Wilt u een ander nummer, dan kunt u een nieuw nummer aanvragen en het huidige opzeggen. Hieronder leest u hoe u een nummer opzegt en hoe u een nieuw nummer aanvraagt.

Direct naar:

> Storingen

> Betalingen en facturen

> Verhuizen

> Overstappen

> Opzeggen

> InternetVraagbaak

> Mijn XS4ALL



Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Internetvraagbaak
Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00