Bestel- en orderstatus

U heeft een aanvraag gedaan voor Internet, (met bellen en/of Televisie van XS4ALL). En wat nu?

  1. Binnen 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per mail de orderbevestiging.
  2. Ongeveer 1 week voor de gewenste opleverdatum ontvangt u van ons een brief met de exacte opleverdatum en de gegevens die voor de installatie van belang zijn. Bewaar deze brief goed voor de monteur.
    Let op: als u in de order aangegeven heeft gebruik te willen maken van de overstap-service, worden uw diensten na 4 weken opgeleverd om dubbele facturatie met uw oude provider te voorkomen.
  3. Een week voor de opleverdatum versturen wij, wanneer van toepassing op uw bestelling, een (of meerdere) pakket(ten) met de door u bestelde apparatuur. Voor elk pakket ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code zodat u de zending op de website van PostNL kunt volgen.
  4. Onze monteur (van Guidion) neemt uiterlijk 5 dagen voor de opleverdatum contact met u op voor het maken van een installatieafspraak.

    Status van uw bestelling

    Bekijk hier de status van uw aanvragen. U heeft daarvoor uw loginnaam nodig, als u al klant bent. Of het ordernummer als u nieuwe klant bent en nog geen loginnaam heeft ontvangen. Het ordernummer staat in de Bevestiging van uw bestelling.

    Klik hier om in te loggen

    Bellen

    Heeft u gekozen voor Bellen van XS4ALL en wilt u uw huidige telefoonnummer behouden? Zeg niet zelf uw vaste telefoonnummer op bij uw huidige telefonie-aanbieder! Doet u dit wel, dan kunnen wij uw telefoonnummer niet overzetten en raakt u uw telefoonnummer kwijt. Wij regelen de opzegging bij uw huidige aanbieder als de overstap mogelijk blijkt te zijn.

    Televisie

    Als u overstapt via de overstapservice dan gaat uw televisieabonnement automatisch mee, als het onderdeel uitmaakt van uw abonnement bij uw huidige internetprovider. Wanneer uw huidige televisieabonnement bij een andere provider loopt dan uw internetprovider, dan moet u uw televisieabonnement zelf opzeggen. Dat kan met deze opzegkaart (pdf).

    Installatiepakket

    U ontvangt het installatiepakket een week voor oplevering van uw bestelling. Heeft u tijdens het bestelproces gekozen voor installatie door de monteur? Laat het pakket dan a.u.b. dicht en overhandig het samen met de abonnementsgegevens die u per post ontvangt aan de monteur.

    Digitenne wordt apart geleverd

    Als u Digitenne hebt besteld dan ontvangt u dit pakket in een aparte levering van KPN.

    Als u een monteur heeft besteld

- Instellen van extra e-mail of bellen-accounts of het aansluiten van extra computers.

- Een harde schijf of printer in uw netwerk opnemen.

- Bekabeling netjes wegwerken.

Als u liever zelf installeert

Installeert u alles zelf? Gebruik dan de handleiding in de doos. Heeft u deze liever digitaal? Ga dan naar de handleidingen pagina.

Klantenservice

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur