Bestel- en orderstatus

    • Status van uw bestelling

      U heeft een bestelling geplaatst en nu bent u benieuwd naar de status. Logisch. Gelukkig bent u hier aan het goede adres. Druk simpelweg op de knop ‘Bekijk bestelstatus’ voor meer informatie. Als nieuwe klant kunt u vervolgens het ordernummer van uw bestelling en uw postcode invoeren. Die vindt u terug in de bevestigingsmail. Bent u een bestaande klant? Gebruik dan uw loginnaam en wachtwoord.

      Bekijk bestelstatus

    • Hoe verloopt uw aanvraag?

      1. U ontvangt een e-mail ter bevestiging nadat u de aanvraag heeft ingediend.
      2. Ongeveer 1 week voor de gewenste opleverdatum ontvangt u van ons een brief. Hierin staat de opleverdatum vermeld. En de gegevens die voor installatie van belang zijn. Bewaar deze brief goed voor de monteur. Als u gebruik maakt van de overstapservice wordt altijd een maand opzegtermijn aangehouden.
      3. Een week voor de opleverdatum versturen wij uw nieuwe apparatuur. Per pakket ontvangt u een Track & Trace-code zodat u de zending via PostNL kunt volgen.
      4. Wij nemen voor de opleverdatum contact met u op voor het maken van een installatieafspraak met onze monteur.
    • Bellen

      Heeft u gekozen voor Bellen van XS4ALL met nummerbehoud? Zeg dan niet zelf uw vaste telefoonabonnement op bij uw huidige telefonieprovider. Doet u dat wel? Dan kunnen wij het nummer niet overzetten en raakt u het mogelijk kwijt.

      Televisie

      Neemt u internet en tv bij dezelfde provider af? Dan worden beiden diensten opgezegd via onze overstapservice. Als u voor het laatste gekozen heeft natuurlijk. Neemt u internet en tv apart af? Dan moet u tv zelf opzeggen. Dat kan gemakkelijk via deze opzegkaart (pdf).

    • Installatiepakket

      U ontvangt het installatiepakket een week voor oplevering van uw bestelling. Heeft u tijdens het bestelproces gekozen voor installatie door de monteur? Laat het pakket dan a.u.b. dicht en overhandig het samen met de abonnementsgegevens die u per post ontvangt aan de monteur.

      Digitenne wordt apart geleverd

      Als u Digitenne hebt besteld dan ontvangt u dit pakket in een aparte levering van KPN.

      Als u een monteur heeft besteld

    • Heeft u gekozen voor een installatie door een monteur? Dan nemen wij contact met u op. Per e-mail of telefonisch. Dit gebeurt meestal een week voor de oplevering van uw diensten.

    Dit doet de monteur kosteloos voor u:

    1. Het modem wordt zo dicht mogelijk bij het aansluitpunt van het KPN-netwerk geplaatst.
    2. De monteur controleert de kwaliteit van het aansluitpunt.
    3. De monteur sluit maximaal 2 apparaten (computer, tablet, etc.) aan op het modem. Inclusief de configuratie van 1 e-mailaccount. Eventuele netwerkkabels zijn voor uw rekening. U kunt rekenen op € 5,- per 5 meter kabel.
    4. Configuratie van uw telefoonnummer in het modem en het aansluiten van de telefoon.
    5. Installatie van de 1e en 2e tv-ontvanger inclusief 20 meter netwerkkabel. Deze kabels worden langs de muur gelegd. Extra bekabeling is voor eigen rekening. Wilt u 1 of meerdere tv-ontvangers draadloos aan laten sluiten? Bij de monteur kunt u de benodigde apparatuur aanschaffen. Voor de eerste draadloze aansluiting bedragen de kosten € 75,- voor iedere extra ontvanger € 37,50.
    6. WiFi-check door het hele huis en advies over verbetermogelijkheden, bijvoorbeeld via een WiFi-versterker.
    7. Zodra alles is geïnstalleerd controleert de monteur of alles goed werkt en krijgt u nog kort advies over het gebruik van uw diensten en Mijn XS4ALL.

    Uw extra tv-ontvangers of Digitenne-ontvangers sluit u zelf aan.

    Wilt u meer laten doen?

    Wilt u extra werkzaamheden laten uitvoeren die niet in het standaardpakket zitten, zoals het leggen van kabels of extra installaties op andere computers? Geef dit dan aan als u een afspraak maakt voor een monteursbezoek. De monteur kan dan gelijk aangeven wat de extra kosten zijn.

    Als u liever zelf installeert

    Installeert u alles zelf? Gebruik dan de handleiding in de doos. Heeft u deze liever digitaal? Ga dan naar de handleidingen pagina.

    Klantenservice

    Heeft u nog vragen?

    Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

    Kijk op deze pagina voor al uw contactopties