Annuleren of opzeggen

Bel onze klantenservice

Wilt u uw bestelling bij XS4ALL annuleren, of denkt u erover een XS4ALL abonnement op te zeggen? Bel dan onze klantenservice, of laat ons terugbellen. Wij kunnen telefonisch uw wensen bespreken en uitvoeren.

Het nummer van onze klantenservice is:

020 398 75 40 (lokaal tarief)
Bereikbaarheid:

werkdagen 8.00 tot 20.00 uur

zaterdag 10.00 tot 17.00 uur

Online regelen

Het annuleren van uw bestelling of opzeggen van uw abonnement kunt u ook zelf online regelen. Kies daarvoor hier tussen annuleren of opzeggen:


Bestelling annuleren

U kunt uw bestelling annuleren binnen
14 dagen na de overeenkomstbevestiging van uw aanvraag, of de ontvangst van gekochte apparatuur.

Abonnement opzeggen

U kunt onze verschillende abonnementen per maand of per dag opzeggen, nadat de contractperiode is verlopen.


Waarom kiezen voor XS4ALL?

Internet meer dan 20x als beste getest (ProviderMonitor Consumentenbond)

Laagste storingspercentage van Nederland

Beste aanbieder alles-in-1 (Consumentenbond juni 2014)

Kennis en ervaring sinds 1993

Nog vragen?

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Door in te loggen op de pagina Contract info kunt u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Als de contractperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.

Uitzondering: Bellen en extra zenderpakketten voor Interactieve Televisie kunnen na de contractperiode per direct worden opgezegd.

Wat is de contractperiode van mijn abonnement?

  • Internet / Glasvezel: minimaal 12 maanden.
  • Bellen: minimaal 1 maand na aansluitdatum.
  • Televisie: minimaal 12 maanden.
  • Mobiel Internet: minimaal 1 maand.
  • Extra TV-pakketten: minimaal 1 maand.
  • Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.

Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is?

Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?

Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol.

Direct uw overstap-ID aanvragen

Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?

Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor €15,25 per maand. U kunt daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook andere diensten zoals Bellen en het veiligheidspakket bijvoorbeeld.

  • 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
  • XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
  • Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
  • InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per week
  • 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website: http://loginnaam.home.xs4all.nl
  • Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
  • XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
  • Pack-abonnementsprijs: €15,25 per maand

Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement. U kunt Pack dus niet apart opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.

Wanneer kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw aanvraag voor (een overstap naar) XS4ALL-abonnementen annuleren tot 14 dagen na de overeenkomstbevestiging van uw aanvraag, of de ontvangst van gekochte apparatuur. Bel hiervoor onze Klantenservice via 020 398 76 66 (lokaal tarief) op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur, of op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

Is uw annuleringstermijn verstreken en wilt u uw abonnement opzeggen? Dan kunt u het beste ook de klantenservice bellen, of anders naar het online opzegformulier gaan.

Hoe zeg ik het abonnement op na overlijden van de contractant?

Voor vragen over opzeggen bij overlijden belt u de Afdeling Opzeggingen op 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur). Wij hebben ook een akte van overlijden nodig. Stuur deze per e-mail naaropzeggingen@xs4all.nl of per post naar postbus 1848 1000 BV Amsterdam t.a.v. de Afdeling Opzeggingen.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur