Annuleren of opzeggen

We vinden het erg jammer dat u overweegt om op te zeggen. We kunnen u het beste telefonisch helpen om de mogelijkheden te bespreken.

Ook als u gaat verhuizen kunnen wij u een oplossing bieden.

Bel ons

020 398 75 40 

(lokaal tarief)

Bereikbaarheid:

werkdagen 8.00 tot 20.00 uur

zaterdag 10.00 tot 17.00 uur

Online opzeggen

Wilt u opzeggen of annuleren liever toch online regelen? Kies daarvoor tussen de onderstaande mogelijkheden.

Een geplaatste bestelling annuleren

Abonnement of aanvullende diensten opzeggen

Waarom kiezen voor XS4ALL?

Internet meer dan 20x als beste getest (ProviderMonitor Consumentenbond)

Laagste storingspercentage van Nederland

Beste aanbieder alles-in-1 (Consumentenbond juni 2016)

Kennis en ervaring sinds 1993

Veelgestelde vragen

Wat is de einddatum van mijn abonnement?

Door in te loggen op de pagina Contract info kunt u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Als de contractperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.

Uitzondering: Bellen en extra zenderpakketten voor Interactieve Televisie kunnen na de contractperiode per direct worden opgezegd.

Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?

Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor €15,25 per maand. U kunt daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook andere diensten zoals Bellen en het veiligheidspakket bijvoorbeeld.

  • 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
  • XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
  • Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
  • InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per week
  • 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website: http://loginnaam.home.xs4all.nl
  • Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
  • XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
  • Pack-abonnementsprijs: €15,25 per maand

Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement. U kunt Pack dus niet apart opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.

Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?

Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol.

Direct uw overstap-ID aanvragen

Wat is de contractperiode van mijn abonnement?

  • Internet / Glasvezel: minimaal 12 maanden.
  • Bellen: minimaal 1 maand na aansluitdatum.
  • Televisie: minimaal 12 maanden.
  • Mobiel Internet: minimaal 1 maand.
  • Extra TV-pakketten: minimaal 1 maand.
  • Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.

Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is?

Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.

Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur