Administratie

Facturen en Betalingen


Op deze pagina vindt u alles wat u moet weten over de facturen en betalingen bij XS4ALL. U vindt hier voorbeelden van uw factuur, informatie over automatische incasso’s en alle zaken die u zelf kunt doen om uw betalingen richting XS4ALL te regelen.

Uw factuur

U krijgt maandelijks een factuur van XS4ALL. We hebben deze factuur zo helder mogelijk gemaakt. Hierdoor ziet u in één oogopslag wat u betaalt. Ook ziet u nu beter hoe dit bedrag tot stand is gekomen. Klik hieronder om te zien hoe de factuur eruit ziet.

Ga naar uw factuur in Mijn XS4ALL

Uw facturen vindt u in Mijn XS4ALL. Ook vindt u daar een specificatie van uw gebruikskosten en heeft u de mogelijkheid om uw facturen uit te printen.

Hoe werkt het?
Factuur bekijken en uitprinten
Verbruikskosten bekijken
Vraag en antwoord over uw factuur
Kan ik geïnformeerd worden zodra een nieuwe factuur online staat in Mijn XS4ALL?
Kan ik het ontvangen van een papieren factuur aanzetten?
Factuuradres wijzigen
Contactgegevens wijzigen

Betalen en automatische incasso

Betaling bij XS4ALL loopt via automatische incasso. Het factuurbedrag wordt dan elke maand automatisch van uw rekening afgeschreven. Zo loopt u geen risico een betaling te vergeten. Als een betaling / afschrijving niet lukt, krijgt u daar van ons een mail over. U kunt het openstaand bedrag vervolgens alsnog betalen via iDeal.

Wilt u weten of u een openstaand bedrag heeft? Kijk dan hier en betaal eventuele openstaande bedragen eenvoudig via iDeal.

Kunt u niet betalen via automatische incasso? Neem dan contact op met onze klantenservice

Veelgestelde vragen Betalen en automatische incasso
Rekeningnummer wijzigen.
Ik betaal nog niet via automatische incasso. Hoe vraag ik een machtiging aan?
Wanneer incasseert XS4ALL het abonnementsgeld?
Wat gebeurt er als een automatische incasso mislukt?
Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met een afschrijving?

Wat te doen bij een betalingsachterstand

XS4ALL heeft de mogelijkheid om uw internetverbinding (tijdelijk) af te sluiten wanneer betaling van een factuur uitblijft. U kunt het openstaand bedrag vervolgens alsnog betalen via iDeal. Kunt u niet betalen via automatische incasso? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als er ondanks meerdere verzoeken nog niet betaald wordt, kan het voorkomen dat u geen gebruik meer kunt maken van Internet, Bellen en Televisie van XS4ALL.

veelgestelde vragen betalingsachterstand
Ik heb nooit een betalingsherinnering ontvangen
Ik kan mijn achterstand niet in een keer betalen. Wat nu?
Wat gebeurt er bij achterstallige betaling?
Mijn dienst(en) zijn afgesloten, wat moet ik doen?

Betalingsgegevens XS4ALL

Rekeningnummer

NL 55 INGB 000 4683839 t.n.v. XS4ALL Internet bv Postbus 1848 1000 BV Amsterdam

IBAN

NL 55 INGB 000 4683839

BIC

INGBNL2A

Betalen vanuit het buitenland

Betaalt u vanuit 1 van de 33 landen die meedoen met SEPA, dan betaalt u op dezelfde manier als wanneer u vanuit Nederland betaalt.

Betaalt u vanuit een land dat niet meedoet met SEPA, ga dan als volgt te werk:

  • Het adres van onze bank: ING Bank Amsterdam Foreign Operations PO Box 1800 1000BV Amsterdam The Netherlands

  • Het International Bank Account Number (IBAN) van XS4ALL: NL55INGB0004683839

  • De BIC-code van onze bank: INGBNL2A

  • Uw relatienummer bij XS4ALL en het Factuurnummer. Hebt u in het omschrijvingsveld te weinig ruimte, vermeld dan in ieder geval uw relatienummer.

Bewindvoering & Schuldhulpverlening

Bent u bewindvoerder of curator van een van onze klanten, ga dan naar deze pagina.

Klantenservice
Heeft u nog vragen?
chevron-down