Administratie

Bestel- en orderstatus


Status van uw bestelling

U heeft een bestelling geplaatst en nu bent u benieuwd naar de status. Logisch. Gelukkig bent u hier aan het goede adres. Druk simpelweg op de knop ‘Bekijk bestelstatus’ voor meer informatie. Als nieuwe klant kunt u vervolgens het ordernummer van uw bestelling en uw postcode invoeren. Die vindt u terug in de bevestigingsmail. Bent u een bestaande klant? Gebruik dan uw loginnaam en wachtwoord.

Hoe verloopt uw aanvraag?

  1. U ontvangt een e-mail ter bevestiging nadat u de aanvraag heeft ingediend.

  2. Ongeveer 1 week voor de gewenste opleverdatum ontvangt u van ons een brief. Hierin staat de opleverdatum vermeld. En de gegevens die voor installatie van belang zijn. Bewaar deze brief goed voor de monteur. Als u gebruik maakt van de overstapservice wordt altijd een maand opzegtermijn aangehouden.

  3. Een week voor de opleverdatum versturen wij uw nieuwe apparatuur. Per pakket ontvangt u een Track & Trace-code zodat u de zending via PostNL kunt volgen.

  4. Wij nemen voor de opleverdatum contact met u op voor het maken van een installatieafspraak met onze monteur.

Bellen

Heeft u gekozen voor Bellen van XS4ALL met nummerbehoud? Zeg dan niet zelf uw vaste telefoonabonnement op bij uw huidige telefonieprovider. Doet u dat wel? Dan kunnen wij het nummer niet overzetten en raakt u het mogelijk kwijt.

Televisie

Neemt u internet en tv bij dezelfde provider af? Dan worden beiden diensten opgezegd via onze overstapservice. Als u voor het laatste gekozen heeft natuurlijk. Neemt u internet en tv apart af? Dan moet u tv zelf opzeggen. Dat kan gemakkelijk via deze opzegkaart (pdf).

Installatiepakket

U ontvangt het installatiepakket een week voor oplevering van uw bestelling. Heeft u tijdens het bestelproces gekozen voor installatie door de monteur? Laat het pakket dan a.u.b. dicht en overhandig het samen met de abonnementsgegevens die u per post ontvangt aan de monteur.

Digitenne wordt apart geleverd

Als u Digitenne hebt besteld dan ontvangt u dit pakket in een aparte levering van KPN.

Als u een monteur heeft besteld

Heeft u gekozen voor een installatie door een monteur? Dan nemen wij contact met u op. Per e-mail of telefonisch. Dit gebeurt meestal een week voor de oplevering van uw diensten.

Dit doet de monteur kosteloos voor u:

Als u liever zelf installeert

Installeert u alles zelf? Gebruik dan de handleiding in de doos. Heeft u deze liever digitaal? Ga dan naar de handleidingen pagina.

Klantenservice
Heeft u nog vragen?
chevron-down