Administratie

Abonnement / Wijzigen


Uw wachtwoord wijzigen

Uw wachtwoord van Mijn XS4ALL

U heeft van ons een loginnaam en wachtwoord gekregen toen u klant werd van XS4ALL.
Hiermee logt u in Mijn XS4ALL, waar u zelf onder andere uw gegevens kunt beheren, facturen kunt inzien en aanvullende diensten kunt bestellen en opzeggen.

U kunt zelf het wachtwoord van Mijn XS4ALL wijzigen via de onderstaande knop.

Wachtwoord wijzigen
Bent u uw wachtwoord vergeten?
Niet gelukt om uw wachtwoord te wijzigen?
Bent u uw loginnaam vergeten?

Wachtwoorden van uw belabonnement

Neemt u Bellen van XS4ALL af, dan heeft u daarvoor aparte wachtwoorden. Het normale wachtwoord gebruikt u om uw telefoonnummer in het modem in te stellen. Het VoIP Selfcare wachtwoord is voor de toegang tot VoIP Selfcare, om bijvoorbeeld uw gesprekskosten te bekijken en uw voicemailinstellingen aan te passen.

Wachtwoord wijzigen
Selfcare-wachtwoord wijzigen

Abonnementsnummer (TAN) en pincode van uw televisie

Als u uw TV aansluit, of opnieuw opstart, komt het voor dat u gegevens van uw televisieabonnement nodig heeft. Deze gegevens staan op de brief die u hierover van XS4ALL heeft gehad. U kunt ze echter ook inzien op Mijn XS4ALL.

Pin en abonnementsnummer weergeven

Uw abonnement wijzigen

Internetsnelheid aanpassen

Wilt u uw abonnement aanpassen omdat u een hogere snelheid wil, of heeft u juist voldoende aan een wat lagere snelheid en een goedkoper abonnement? Klik de volgende link om te kijken wat er op uw adres mogelijk is.

Internetabonnement wijzigen

Let op: Heeft u een kortingsregeling, dan komt die na de wijziging te vervallen.

Belabonnement wijzigen

U regelt elke aanpassing van uw belabonnement en telefoonnummer eenvoudig zelf.

Overstappen naar een ander belabonnement
Uw telefoonnummer wijzigen
Gidsvermelding
Bellen wijzigen

Televisieabonnement wijzigen

U vind hier informatie over uw pakketten, extra televisie ontvangers en de kosten van extra televisie ontvangers.

Televisie op 3e TV
De kosten voor een 3e televisie ontvanger op een rijtje
TV via Digitenne: behouden met korting
TV-pakketten bestellen en opzeggen.

Mobiel Internet abonnement wijzigen

Hier kunt u uw Mobiel Internet abonnement aanpassen naar uw wens, u kunt hier ook een Internet Hotspot aanschaffen

Mobiel internet

Een verhuizing doorgeven

Een verhuizing van uw internetabonnement is zó geregeld. Het is zelfs mogelijk om 1 maand overlap van verbinding te hebben in uw oude en nieuwe huis.


Alles over verhuizen

Nog vragen over uw verhuizing?

Hoe lang duurt het voordat de verhuizing is afgerond?
Wat gebeurt er bij een verhuizing?
Wat is de Internet Overlapservice?
Zijn er kosten verbonden aan een verhuizing?
Ik heb ook Televisie van XS4ALL. Verhuist XS4ALL dit automatisch mee?
Wat gebeurt er met mijn IP-adres?

Een XS4ALL contract overdragen

U wilt uw internetabonnement en eventuele andere diensten overdragen aan een ander persoon op hetzelfde adres. Bijvoorbeeld als u zelf verhuist maar u Internet, Bellen en TV achterlaat voor bestaande of nieuwe bewoners. Gaat u verhuizen en wilt u uw verbinding meenemen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Uw aanvraag wordt binnen 7 dagen verwerkt. Na de overdracht staat het contract op naam van de ander en is deze eigenaar geworden van het internetabonnement, inclusief de bijbehorende e-mailadressen en andere diensten. De nieuwe contractant ontvangt een schriftelijke bevestiging met de datum van de overdracht. Vanaf deze datum worden de facturen naar de nieuwe contractant gestuurd. Er worden geen abonnementskosten over deelperiodes verrekend met de oude eigenaar.

  1. Formulier digitaal invullen

  2. Uitprinten

  3. Gegevens controleren en ondertekenen

  4. Versturen

Aanvraagformulier contractovername

Klantenservice

Heeft u nog vragen?
chevron-down