U heeft van ons een loginnaam en wachtwoord gekregen toen u klant werd van XS4ALL.
Hiermee logt u in Mijn XS4ALL, waar u zelf onder andere uw gegevens kunt beheren, facturen kunt inzien en aanvullende diensten kunt bestellen en opzeggen.
U kunt zelf het wachtwoord van Mijn XS4ALL wijzigen via de onderstaande knop.
Neemt u Bellen van XS4ALL af, dan heeft u daarvoor aparte wachtwoorden. Het normale wachtwoord gebruikt u om uw telefoonnummer in het modem in te stellen. Het VoIP Selfcare wachtwoord is voor de toegang tot VoIP Selfcare, om bijvoorbeeld uw gesprekskosten te bekijken en uw voicemailinstellingen aan te passen.
Als u uw TV aansluit, of opnieuw opstart, komt het voor dat u gegevens van uw televisieabonnement nodig heeft. Deze gegevens staan op de brief die u hierover van XS4ALL heeft gehad. U kunt ze echter ook inzien op Mijn XS4ALL.
Wilt u uw abonnement aanpassen omdat u een hogere snelheid wil, of heeft u juist voldoende aan een wat lagere snelheid en een goedkoper abonnement? Klik de volgende link om te kijken wat er op uw adres mogelijk is.
Let op: Heeft u een kortingsregeling, dan komt die na de wijziging te vervallen.
U regelt elke aanpassing van uw belabonnement en telefoonnummer eenvoudig zelf.
U vind hier informatie over uw pakketten, extra televisie ontvangers en de kosten van extra televisie ontvangers.
Hier kunt u uw Mobiel Internet abonnement aanpassen naar uw wens, u kunt hier ook een Internet Hotspot aanschaffen
Een verhuizing van uw internetabonnement is zó geregeld. Het is zelfs mogelijk om 1 maand overlap van verbinding te hebben in uw oude en nieuwe huis.
U wilt uw internetabonnement en eventuele andere diensten overdragen aan een ander persoon op hetzelfde adres. Bijvoorbeeld als u zelf verhuist maar u Internet, Bellen en TV achterlaat voor bestaande of nieuwe bewoners. Gaat u verhuizen en wilt u uw verbinding meenemen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op: het is niet mogelijk om een website of domeinnaam over te dragen via dit formulier. Heeft u een Domeinnaamreservering, Business Mail of Website die u wilt overdragen? Verschillende mogelijkheden hiervoor heeft u op deze pagina's. Heeft u zowel Internet als een Domeinnaamreservering, Business Mail of Website, en wilt u die beide overdragen? Dan dient u beide verzoeken tegelijkertijd in te dienen.
Uw aanvraag wordt binnen 7 dagen verwerkt. Na de overdracht staat het contract op naam van de ander en is deze eigenaar geworden van het internetabonnement, inclusief de bijbehorende e-mailadressen en andere diensten. De nieuwe contractant ontvangt een schriftelijke bevestiging met de datum van de overdracht. Vanaf deze datum worden de facturen naar de nieuwe contractant gestuurd. Er worden geen abonnementskosten over deelperiodes verrekend met de oude eigenaar.
Formulier digitaal invullen
Uitprinten
Gegevens controleren en ondertekenen
Versturen