Opzeggen

Denkt u erover uw abonnement bij XS4ALL op te zeggen? Wilt u het aanbod van een andere provider vergelijken met uw huidige abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice en laat u adviseren op basis van uw persoonlijke wensen.

Bel met 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00). Wij helpen u graag met het maken van een keuze van een abonnement dat bij u past.

Gaat u verhuizen?

Gaat u verhuizen? Dan kunt u uw bestaande internetaansluiting meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Wij zorgen dat de aansluiting op uw oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op uw nieuwe adres wordt geactiveerd.

Geef uw verhuizing aan ons door

Internet opzeggen

Wilt u Internet van XS4ALL opzeggen? Dat kan online via dit contactformulier in het Service Centre. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op en lopen de opzegging met u door. U kunt ons ook zelf bellen om uw opzegging te regelen: 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00).

Maakt u ook gebruik van andere producten van XS4ALL, zoals Bellen en Interactieve Televisie? Houd er dan rekening mee dat deze producten alleen werken met Internet van XS4ALL.

Televisie opzeggen

Wilt u Interactieve Televisie van XS4ALL opzeggen? Dat kan online via dit contactformulier in het Service Centre. Wij nemen vervolgens telefonisch contact met u op en lopen de opzegging met u door. U kunt ons ook zelf bellen om uw opzegging te regelen: 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00).

Zenderpakketten opzeggen

Het opzeggen en wijzigen van zenderpakketten kunt u zelf online regelen.

Extra zenderpakketten aanvragen en opzeggen

Extra TV-ontvanger opzeggen

Het opzeggen van een extra tv-ontvanger kunt u zelf online regelen.

Extra TV-ontvanger opzeggen

Bellen opzeggen

Wilt u Bellen van XS4ALL opzeggen? U kunt dit zelf doen via belabonnement opzeggen in het Service Centre. Of bel ons op 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur).

Houd bij het opzeggen rekening met het volgende:

  • Als u Bellen van XS4ALL opzegt, verliest u het bijbehorende telefoonnummer.
  • Opzeggen kan niet eerder dan 14 dagen na het activeren van het abonnement en nummer.
  • De opzegging gaat per direct in. Ook de facturering wordt meteen aangepast. Stel dat u een abonnement Bellen Basis halverwege de factuurperiode opzegt, dan ontvangt u over de resterende periode een creditnota.
  • Na de opzegging kunt u de gemaakte gesprekskosten van het bewuste nummer nog twee maanden raadplegen in VoIP-selfcare.

Waarom kiezen voor XS4ALL?

Bij XS4ALL begrijpen we als geen ander hoe belangrijk het voor u is overal online te kunnen. Dat is het voor ons zelf namelijk ook. XS4ALL is in 1993 opgericht door internetpioniers. En in ons hart zijn we dat nog steeds. Daarom leveren wij al jaren het beste internet van Nederland.

Nog vragen?

Wat is de einddatum van mijn abonnement?
Door in te loggen op de pagina Contract info kunt u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.
Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
Als de contractperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.

Uitzondering: Bellen en extra zenderpakketten voor Interactieve Televisie kunnen na de contractperiode per direct worden opgezegd.
Wat is de contractperiode van mijn abonnement?
  • Internet / Glasvezel: minimaal 12 maanden.
  • Bellen: minimaal 2 weken na de aansluitdatum.
  • Televisie: minimaal 12 maanden.
  • Mobiel Internet: minimaal 1 maand.
  • Extra TV-pakketten: minimaal 1 maand.
  • Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.
Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is?
Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.
Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?

Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol.

Direct uw overstap-ID aanvragen

Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?

Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor €15,25 per maand. U kunt daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook andere diensten zoals Bellen en het veiligheidspakket bijvoorbeeld.

  • 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
  • XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
  • Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
  • InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per week
  • 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website: http://loginnaam.home.xs4all.nl
  • Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
  • XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
  • Pack-abonnementsprijs: €15,25 per maand

Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement. U kunt Pack dus niet apart opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw aanvraag voor (een overstap naar) XS4ALL kosteloos annuleren tot 7 dagen na het indienen van uw aanvraag. Bel hiervoor onze Klantenservice via 020 398 76 66. Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

Hoe zeg ik het abonnement op na overlijden van de contractant?

Voor vragen over opzeggen bij overlijden belt u de Afdeling Opzeggingen op 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur). Wij hebben ook een akte van overlijden nodig. Stuur deze per e-mail naar opzeggingen@xs4all.nl of per post naar postbus 1848 1000 BV Amsterdam t.a.v. de Afdeling Opzeggingen.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

De Helpdesk is gesloten

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Menu Zoeken