Online uw abonnementen opzeggen
Aan- en uitzetten in Mijn XS4ALL
Deze maandabonnementen kunt u na de contractperiode van 1 maand per dag opzeggen door ze snel en
gemakkelijk uit te zetten in Mijn XS4ALL:
Contractperiode
U kunt in het Service Centre zien of de contractperiode van uw abonnementen al is afgelopen.
Let op
Abonnementen die u binnen de contractperiode opzegt, worden wel voor de volledige contractperiode in
rekening gebracht.
Houd bij het opzeggen van uw belabonnement rekening met het volgende:
- Als u Bellen van XS4ALL opzegt, verliest u het bijbehorende telefoonnummer.
- Opzeggen kan niet eerder dan 1 maand na het activeren van het abonnement en nummer.
- De opzegging gaat per direct in. Ook de facturering wordt meteen aangepast. Stel dat u een
abonnement Bellen halverwege de factuurperiode opzegt, dan ontvangt u over de resterende periode een
creditnota.
- Na de opzegging kunt u de gemaakte gesprekskosten van het bewuste nummer nog twee maanden raadplegen
in VoIP-selfcare.
Overige diensten opzeggen
De volgende maandabonnementen kunt u na de contractperiode van 1 maand per dag opzeggen, door ze snel en
gemakkelijk uit te zetten via onderstaande links.
Waarom kiezen voor XS4ALL?
Nog vragen?
- Wat is de einddatum van mijn abonnement?
- Door in te loggen op de pagina Contract info kunt
u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode
geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan
kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.
- Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
- Als de contractperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u
bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging
geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.
Uitzondering: Bellen en extra
zenderpakketten voor Interactieve Televisie kunnen na de contractperiode per direct worden opgezegd.
- Wat is de contractperiode van mijn abonnement?
-
- Internet / Glasvezel: minimaal 12 maanden.
- Bellen: minimaal 2 weken na de aansluitdatum.
- Televisie: minimaal 12 maanden.
- Internet Onderweg: minimaal 1 maand.
- Extra TV-pakketten: minimaal 1 maand.
- Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.
- Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is?
- Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met
instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de
resterende periode van uw contract in rekening brengen.
- Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?
-
Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit
persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol.
Direct uw overstap-ID
aanvragen
- Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?
-
Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor €15,25 per maand. U kunt
daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook andere diensten zoals Bellen en het
veiligheidspakket bijvoorbeeld.
- 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
- XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
- Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
- InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per
week
- 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website:
https://loginnaam.home.xs4all.nl
- Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
- XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
- Pack-abonnementsprijs: €15,25 per maand
Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement. U kunt Pack dus niet apart
opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.
- Wanneer kan ik mijn bestelling nog annuleren?
-
U kunt uw aanvraag voor (een overstap naar) XS4ALL-abonnementen annuleren tot 14 dagen na de
overeenkomstbevestiging van uw aanvraag, of de ontvangst van gekochte apparatuur. Bel hiervoor
onze Klantenservice via 020 398 76 66 (lokaal tarief) op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur, of op
zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.
Is uw annuleringstermijn verstreken en wilt u uw abonnement opzeggen? Dan kunt u het
beste ook de klantenservice bellen, of anders naar het online
opzegformulier gaan.
- Hoe zeg ik het abonnement op na overlijden van de contractant?
-
Voor vragen over opzeggen bij overlijden belt u de Afdeling Opzeggingen op 020 398 75 40
(werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur). Wij hebben ook een akte van
overlijden nodig. Stuur deze per e-mail naar opzeggingen@xs4all.nl
of per post naar postbus 1848 1000 BV Amsterdam t.a.v. de Afdeling Opzeggingen.