Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie

Vraag modem aan

FRITZ!Box 7360

Hoe krijgt u dit modem?

  • U hebt minimaal 1 jaar een verbinding van XS4ALL
  • U maakt gebruikt van Internet van XS4ALL (u hebt geen ADSL van KPN *)
  • U verlengt uw contract met 12 maanden

Waarom is IPv6 belangrijk?

Op dit modem is IPv6 mogelijk. Elke apparaat dat aangesloten is op internet heeft een IP-adres. De huidige adresreeks IPv4 is zo goed als op. Zonder IP-adressen kunnen we geen computers meer aansluiten. Daarom is een nieuwe reeks IP-adressen: IPv6.

* Als u nog ADSL van KPN hebt, ontvangt u ook een factuur van KPN voor de internetverbinding.

Zet uw abonnement dan nu om naar het snellere Internet van XS4ALL.

Veelgestelde vragen

Hoe lang is deze actie geldig?

De actieperiode loopt t/m 31 december 2014.

Wat is het voordeel gedurende deze actie van XS4ALL?

Wanneer u in de actieperiode uw Internet Basis of Internet Extra abonnement verlengt, krijgt u een wireless modem t.w.v. € 289,-. Dit modem krijgt u in bruikleen.

Ik ben wel klant, maar heb geen internetabonnement. Kan ik toch gebruik maken van de actie?

Hebt u nu ADSL van KPN, dan kunt u uw abonnement omzetten naar Internet van XS4ALL en daarna gebruik maken van de actie. Alles over het omzetten van uw abonnement leest u hier. Als u nog geen Internet van XS4ALL hebt, dan kunt u dit gewoon aanvragen. Bij de aanvraag ontvangt u in de huidige actie hetzelfde modem in bruikleen.

Kan ik met een wireless modem overal in huis draadloos internetten?

Op draadloos internetten zijn externe factoren van invloed die het bereik van het modem beïnvloeden. Zie ook de veelgestelde vragen over draadloos internet.

Kan ik ergens zien of ik Internet van XS4ALL heb?

U kunt dit zien aan uw factuur. Hebt u ADSL van KPN, dan staat een deel van de internetkosten vermeld op uw KPN-factuur. Hebt u Internet van XS4ALL dan staat het abonnementsgeld in z'n geheel op uw XS4ALL-factuur.

Wat moet ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Kijk eerst bij een van de andere veelgestelde vragen op deze website. XS4ALL verzamelt hier alle informatie over haar internetabonnementen. Vindt u het antwoord op uw vraag ook daar niet, neem dan contact op met onze Klantenservice op werkdagen tussen 9 en 20 uur via 020 398 76 66 of per e-mail op info@xs4all.nl.

Actievoorwaarden
  1. De modemactie van XS4ALL geldt voor klanten met Internet van XS4ALL in de periode t/m 31 december 2014. Op een ander moment kunt u geen gebruik maken van deze actie.
  2. Klanten met Internet Basis en Internet Extra die in het afgelopen jaar niet met een andere actie hebben meegedaan krijgen een bruikleenmodem bij een contractverlenging.
  3. Klanten die niet onder punt 2 vallen en in het afgelopen jaar niet aan een andere actie hebben meegedaan kunnen na een abonnementswijziging naar een van de abonnementen uit de actie wel gebruik maken van de actie.
  4. De contractverlenging gaat in op het moment van aanvraag.
  5. De contractverlenging wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden, met na deze periode een stilzwijgende verlenging van telkens 1 maand. Bij een opzegging, binnen de contractperiode van 12 maanden, worden de resterende abonnementsgelden middels een eindnota aan u in rekening gebracht.
  6. Op een internetabonnement zijn de algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden Internet van XS4ALLvan XS4ALL van toepassing.
  7. Afgekeurde aanvragen gelden niet als een geplaatste order.
  8. Het actieaanbod is niet inwisselbaar voor geld.
  9. XS4ALL behoudt zich het recht voor te allen tijde het actieaanbod te beëindigen of te wijzigen.
  10. Deze actie is niet van toepassing in combinatie met andere acties van XS4ALL. Wel komen nieuwe klanten in aanmerking voor aanbiedingen die geldig zijn voor alle klanten van XS4ALL.
  11. U betaalt eenmalig €  10,16 verzendkosten