Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Contract overdragen

U wilt uw internetabonnement overdragen aan een ander persoon op hetzelfde adres.Bijvoorbeeld als u zelf verhuist maar de telefoonlijn en internetverbinding achterlaat voor bestaande of nieuwe bewoners. De telefoonlijn en het telefoonnummer van de internetverbinding blijven ook op het huidige adres.

Hebt u ADSL van KPN, dan bestaat uw abonnement uit twee delen: een internetabonnement bij XS4ALL en een internetabonnement bij KPN. Wilt u de telefoonlijn en/of het internetabonnement van KPN overdragen, regel dit dan met KPN voordat u deze contractovername bij XS4ALL doet.

Na de overdracht staat het contract op naam van de ander en is deze eigenaar geworden van het internetabonnement, inclusief de bijbehorende e-mailadressen, homepage en andere diensten. De nieuwe contractant ontvangt een schriftelijke bevestiging met de datum van de overdracht. Vanaf deze datum worden de facturen naar de nieuwe contractant gestuurd.

Contract overdragen

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

De Helpdesk is gesloten

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken