Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Programma's opnemen en afspelen

Met Televisie van XS4ALL kunt u tot aan 200 uur aan programma’s opnemen en bewaren. De opgenomen programma’s kunt u via het menu weer oproepen en afspelen. Opgenomen programma’s blijven maximaal één jaar beschikbaar.

Direct opnemen

Druk tijdens een programma op REC

Opname starten: Druk tijdens een programma op Rec

Er verschijnt ter bevestiging een bericht in beeld

Selecteer een gewenste programma en druk op REC

Direct opnemen vanuit de Gids: Selecteer het gewenste programma en druk op Rec

Naast het programma komt nu een opname icoon te staan

Opname inplannen

Als een programma pas later begint, kunt u een opname inplannen. De begin en eindtijd van het programma worden uit de Gids overgenomen. Iedere opname die u inplant start standaard 5 minuten voor en eindigt 15 minuten na de tijden die in de Gids staan.

Opname inplannen

Via de Gids: Zoek het gewenste programma op en selecteer dit. Druk nu op Rec

Naast het programma komt nu een opname icoon te staan

Start opname via de minigids

Via de minigids: Navigeer naar het gewenste programma en druk op GeelRec

Navigeer nu naar de optie Plan opname.

Pas eventueel aan of de opname verwijderd mag worden bij te weinig ruimte en bevestig de opname door Plan opname te selecteren en op Ok te drukken.

Serie Opnemen

Ga naar Programma Gids en selecteer de optie Opname opties

Ga naar de Programma Gids en kies "meer informatie" over de serie die u wilt opnemen. In het menu wat dan verschijnt ziet de optie: "Opname opties"

1 aflevering opnemen of een hele serie

Als u deze heeft gekozen ziet u dat het een serie betreft en u de serie kunt opnemen. U kunt instellen of u 1 aflevering wilt opnemen of de hele serie.

Een icoontje (R) verschijnt tijdens het opnemen

Als u de opname hebt ingesteld ziet u in de mini gids een icoontje (R) verschijnen wat aangeeft dat de serie wordt opgenomen.

Met de komst van het nieuwe tv-seizoen is het noodzakelijk dat je de series die je graag kijkt opnieuw instelt.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360