Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Storingen

Actuele meldingen

  • Storing XS4all televisie (serie)opnames doorspoelen

    gemeld door Bruno op 8-04-2014, 21:25
    begintijd: 08-04-2014, duur: Onbekend
    Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met
    Televisie van XS4ALL. Er zijn problemen met het doorspoelen van (serie)opnames. Soms kan software verwijderen van uw tv ontvanger dit probleem tijdelijk weer verhelpen.

    Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

Geen storing, wel een probleem?

Is er geen storing op uw adres, maar heeft u wel problemen met uw XS4ALL product? Vind de oplossing via de online klantenservice. Of neem contact op met onze telefonische klantenservice via 020 398 76 66.

Gesloten meldingen

  • 5 april 2014 Terugkijken van opnames en programma gemist verstoord
  • 1 april 2014 Storing Webtv - Fout bij het ophalen van de zenderlijst
  • 1 april 2014 Storing teletekst ondertiteling 888 - Televisie
  • 28 maart 2014 Storing geen rood lampje tijdens opnemen ITV
  • 11 maart 2014 Storing - Televisie van XS4ALL - Beeld en geluid hapert

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken