Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Ik zie alleen de EPG

Krijgt u enkel de EPG in beeld? Dan moet u uw TV-ontvanger opnieuw opstarten.

Resetprocedure TV-ontvanger

Type 2260 of 1853
  1. Schakel de ontvanger uit via de knop op de achterzijde en schakel hem na 10 seconden weer in. Druk bij eerste opstartstreep kort op de standby knop van de TV- ontvanger

    U krijgt het volgende scherm te zien.
  2. Kies voor Terug naar fabrieksinstellingen
  3. De TV- ontvanger gaat nu opnieuw opstarten en gaat terug naar de fabrieksinstellingen
  4. Wacht tot de ontvanger opnieuw is opgestart en kies in het menu voor Software verwijderen
  5. De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.
Type 1963
Apparaat in- en uitschakelen
  1. Schakel de ontvanger uit en weer aan (stroom eraf halen en weer erop zetten)
  2. Bij opnieuw inschakelen van het apparaat/ inschakelen van de stroom: druk op "Menu" knop aan de voorkant van het apparaat. Let op: mogelijk nodig vaker achter elkaar de knop in te drukken
Software verwijderen en opnieuw opstarten
  1. Kies voor Software verwijderen
  2. De STB gaat nu opnieuw opstarten en de software opnieuw ophalen.
Terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw opstarten
  1. Kies voor 'Terug naar fabrieksinstellingen'
  2. De STB gaat nu opnieuw opstarten en is terug naar fabrieksinstellingen.

Probleem niet verholpen? Bel: 020 398 76 66

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360