Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Ik heb blauw beeld

Heeft u enkel blauw beeld? Doorloop onderstaande stappen totdat het probleem is opgelost.

Stap 1: Controleer of alle apparatuur correct is aangesloten
  1. Zorg dat de voedingskabel van de TV-ontvanger in het stopcontact zit
  2. Alleen type 1853: Zorg dat de schakelaar achter op de TV-ontvanger op On staat.
  3. Schakel de TV-ontvanger in. Het lampje op de TV-ontvanger moet groen gaan branden.
  4. Zorg dat de TV is ingeschakeld
  5. Zoek op de afstandsbediening van uw televisietoestel de knop waarmee u het invoerkanaal van de televisie kunt wijzigen. Dit kan bijvoorbeeld de zijn of TV/AV, Ext1, Ext2, HDMI1, HDMI2 etc. zijn. U kunt alleen televisie kijken als de televisie staat ingesteld op het invoerkanaal waarop de TV-ontvanger is aangesloten.

Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 2: Controleer de bekabeling.

Stap 2: Controleer de bekabeling

Controleer of de kabels tussen de tv en TV-ontvanger op de volgende manier zijn aangesloten. Zorg ervoor dat de SCART- of de HDMI-kabel stevig op de poort zit aangesloten.

Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 3: Probeer een andere kabel.

Stap 3: Probeer een andere kabel

Sluit de TV-ontvanger met een andere SCART-/HDMI-kabel op uw televisie aan om uit te sluiten dat de kabel defect is.

Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 4: Probeer een andere bron.

Stap 4: Probeer een andere bron

Zoek op de afstandsbediening van uw televisietoestel de knop waarmee u het invoerkanaal van de televisie kunt wijzigen. Dit kan bijvoorbeeld de (icoontje) zijn of TV/AV, Ext1, Ext2, HDMI1, HDMI2 etc. zijn.
Controleer of andere externe bronnen (bijvoorbeeld een spelcomputer) wel beeld geven.

Is het probleem hiermee nog niet opgelost? Ga dan door met Stap 5: Probeer een andere televisie.

Stap 5: Probeer een andere televisie
  1. Sluit de TV-ontvanger op een andere televisie aan om uit te sluiten dat de televisie het probleem is.
  2. Zoek op de afstandsbediening van dit televisietoestel de knop waarmee u het invoerkanaal van de televisie kunt wijzigen. Dit kan bijvoorbeeld de (icoontje) zijn of TV/AV, Ext1, Ext2, HDMI1, HDMI2 etc. zijn.

U kunt alleen televisie kijken als de televisie staat ingesteld op het invoerkanaal waarop de TV-ontvanger is aangesloten.

Probleem niet verholpen? Bel: 020 398 76 66

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360