Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Foutcode 3 of 5

Foutcode 5 betekent dat de TV-ontvanger niet juist is opgestart, Mogelijk heeft u de TV-ontvanger en de FRITZ!Box modem niet in de juiste volgorde aangezet. De FRITZ!Box modem moet als eerste aangezet worden daarna kunt u de TV-ontvanger aanzetten. Het kan ook zijn dat uw abonnement op televsisie (nog) niet opgeleverd is.

Oplossing Foutcode 5 of foutcode 3

  1. Zet de TV-ontvanger uit met de (stekker uit het stopcontact)
  2. Zet de FRITZ!Box modem uit, wacht 10 seconden en zet de FRITZ!Box modem weer aan.
  3. Wacht tot het Power/DSL lampje op uw FRITZ!Box modem continu groen brandt.
  4. Zet de TV-ontvanger opnieuw aan (stekker in het stopcontact en druk het apparaat weer aan).

Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 3 of 5 zich nog steeds voordoen, kijk dan eerst op http://www.xs4all.nl/storingen/ of er in uw regio een internet of televisie storing is. Zo niet, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL op telefoonnummer: 020 398 76 66 of per mail via: http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/.

Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken