Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Foutcode 12

  1. Zet de TV-ontvanger uit (stekker uit het stopcontact).
  2. Zet de FRITZ!Box modem uit.
  3. Controleer of de ethernet kabel van de TV-ontvanger in de aansluiting LAN 4 van het Fritzbox (7360 / 7390) is gestoken. Voor de Fritzbox 7340 is dit LAN 2.
  4. Kijk voor meer informatie over welk modem u hebt: Controleer onder geschikt voor TV bij het type modem op welke poort u de TV ontvanger moet aansluiten.
  5. Zet de FRITZ!Box modem weer aan.
  6. Wacht tot het Power/DSL lampje op uw FRITZ!Box modem continue brandt.
  7. Zet de TV-ontvanger opnieuw aan (stekker in het stopcontact en druk het apparaat aan)

De ontvanger wordt gereset. Dit kan enkele minuten duren. Als de TV-ontvanger voorbij het eerste opstart bolletje gaat, is het Foutcode 12 probleem opgelost.

Mocht ondanks de bovenstaande werkwijze foutcode 12 zich nog steeds voordoen, kijk dan eerst op http://www.xs4all.nl/storingen/ of er in uw regio een internet of televisie storing is. Zo niet, neem dan contact met de helpdesk van XS4ALL op telefoonnummer: 020 398 76 66 of per mail via: http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/.

Indien u telefonisch contact opneemt is het noodzakelijk dat u op locatie aanwezig bent waar het probleem zich voordoet.

Bekijk ook de instructievideo: Wat kan ik doen als ik foutcode 12 op mijn tv zie?

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken