Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Waar komt glasvezel?

De aanleg van een nieuw glasvezelnetwerk is kostbaar. Daarom moet eerst 30% van de huishoudens in het gebied hebben ingetekend op glasvezel. Dit traject noemen we vraagbundeling.

Vindt in uw woonplaats vraagbundeling plaats? Kijk op het kaartje hieronder of doe de postcodecheck.

Kijk of Glasvezel van XS4ALL beschikbaar is op uw adres.

Overzicht vraagbundeling in Nederland

Beschikbaarheid Glasvezel op de kaart

Start zelf een vraagbundelingstraject

Wilt u ook glasvezel in uw straat? Zorg er dan samen met uw buurtgenoten voor, dat er ook bij u in de gemeente een vraagbundelingstraject start. Kijk op de website van het bedrijf Reggefiber voor meer informatie.


Waar ligt nu glasvezel?

Kijk of Glasvezel van XS4ALL beschikbaar is op uw adres
Meer informatie

Zorgeloos overstappen

Onze expert sluit alles gratis voor u aan. Daar heeft u dus geen omkijken naar. Laat ons uw overstap voor u regelen!

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360