Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

ServicePlus

Online blijven bij een storing, dankzij slimme innovatie

Een internetstoring komt altijd onverwacht. En ongelegen. U wilt immers gewoon altijd online zijn, zonder onderbreking. XS4ALL heeft daar wat op gevonden: ServicePlus.

ServicePlus bevat een USB-stick voor Mobiel Internet die u in uw modem steekt. Is er een storing, dan neemt Mobiel Internet de verbinding over. U verhoogt dan zelf nog de snelheid van de verbinding. Zo bent u snel weer online. U vindt de instructies in de meegestuurde handleiding, op onze helpdeskpagina's en bij Vraag en Antwoord.

Modem-omwisselservice

Hardware kan stukgaan, dus ook uw modem of het Mobiel Internet modem (USB-stick). Als dit gebeurt dan belt u de helpdesk. De helpdesk stuurt (binnen openingstijden) een monteur die binnen 4 uur bij u thuis is om een nieuw modem te installeren. De monteurs werken tijdens de openingstijden van de helpdesk.

Twee voorbeelden

  • Stel dat u melding maakt van een kapot modem op donderdagmiddag om 15 uur. De monteur krijgt dan de opdracht om dezelfde dag uiterlijk 19 uur bij u thuis het modem te vervangen zodat u donderdagavond weer internet hebt.
  • Meldt u zich op zondagavond 20 uur (2 uur voor sluitingstijd van de helpdesk), dan komt de monteur uiterlijk maandagochtend 10 uur (2 uur na onze openingstijd) bij u langs om uw modem te vervangen.

Onlinegarantie

Als ServicePlus niet werkt tijdens een internetstoring, dan garanderen wij dat u binnen uiterlijk 4 uur toch weer online bent. Als dit niet lukt, dan krijgt u het abonnementsgeld van die maand van ons terug.

Wilt u aanspraak maken op teruggave van het abonnementsgeld omdat u niet binnen 4 uur weer online was? Vul dan het garantieformulier in.

Extra beveiligingssoftware voor 6 computers

XS4ALL levert standaard 1 licentie beveiligingssoftware voor 3 Windows computers. Bij ServicePlus ontvangt u 1 extra licentie zodat in totaal 6 computers kunnen profiteren van:

  • AntiVirus (inclusief updates)
  • AntiSpyware (tegen gegevensdiefstal)
  • Firewall (tegen onbevoegd gebruik door derden)
  • SiteAdvisor (waarschuwt tegen risicovolle sites)

Download de software in het Service Centre.

Zakelijke helpdesk

Bestelt u ServicePlus, dan wordt uw telefoonnummer geregistreerd. Als u via dit nummer XS4ALL belt, wordt u direct verbonden met de zakelijke helpdesk van XS4ALL. Onze professionals ondersteunen u graag als u ergens niet uitkomt.

  • Telefoon: 020 398 76 56
  • Openingstijden: Dagelijks 8.00 - 22.00 uur

Kosten

Voor ServicePlus betaalt u € 10,16 per maand.

Bestel

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

De Helpdesk is gesloten

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken