Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Reset procedures

Via de webinterface


Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box.

Klik op 'System' in het menu

Klik op 'Backup' in het menu

Klik op het tabblad 'Factory Settings'

Klik op 'Load Factory Settings'

U wordt gevraagd of u zeker weet of u de fritzbox wilt resetten. Om te bevestigen klik 'OK'

Ongeveer 1 a 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

Via de telefoon


Sluit een telefoontoestel aan op FON1 of FON2:

  1. Je hoort dan een kiestoon, dat klopt!
  2. Pak het toestel en typ onderstaande code in.
  3. Bel naar #991*15901590*

Nadat het ingevoerd is hoor je een harde piep. Na 20 seconden kan je de verbinding verbreken. Let op het info lampje op de Fritz!Box, deze zal gaan knipperen en kort erna gaan de andere lampjes ook uit en knipperen. Wanneer de Power/DSL (en eventueel de WLAN) lamp weer constant brandt is de reset uitgevoerd.

Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

Via de webinterface (wachtwoord vergeten)

Je kan eventueel ook de Fritz!Box via het interface resetten als deze is beveiligd met een wachtwoord.

  1. Ga naar http://192.168.178.1 of http://fritz.box.
  2. Klik op 'Forgot your password?'

Deze optie werkt alleen als het modem net opnieuw opgestart is, indien dit niet het geval is kan dit niet.

Klik vervolgens op 'Restore Factory Settings'

Het volgende scherm verschijnt. Als deze is afgerond beland u weer in het Overview scherm.

Ongeveer 1 à 2 minuten later is het modem gereset en kan deze opnieuw ingesteld worden. Alle instellingen die u ooit in het modem heeft aangebracht zijn nu verwijderd en alle standaard waardes zijn nu hersteld. Dit betekent dat u de instellingen voor uw internetverbinding opnieuw dient in te voeren. Dit staat op deze pagina uitgelegd.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360