Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Wat moet ik doen als mijn modem niet benaderbaar is?

Sommige modems zijn niet benaderbaar na het updaten van de firmware. Dit betreft een probleem met de cache van de browser. Door deze te legen kunt u het modem weer bereiken via http://fritz.box of http://192.168.178.1.

Cache legen Internet explorer 10 en 11
  1. Klik op het Tools icoontje (blauw/grijze tandwieltje)
  2. Klik op Safety (Veiligheid). Deze optie is ook beschikbaar in de command bar
  3. Klik op Delete Browsing History (Browsergeschiedenis verwijderen)
  4. Selecteer Temporary internet files and Website files
  5. Klik op Delete

De stappen 1, 2 en 3 zijn ook uit te voeren door de toetsen combinatie CTRL+SHIFT+DEL.
Cache legen Internet explorer 8 en 9
  1. Klik op Start en selecteer Configuratiescherm. (Klik in de klassieke weergave van Windows XP op de knop Start en kies achtereenvolgens Instellingen en Configuratiescherm.)
  2. Klik op het pictogram Internetopties.
  3. Klik op het tabblad Algemeen als dit nog niet is geselecteerd.
  4. Klik in het gedeelte Browsegeschiedenis op de knop Verwijderen.
  5. Klik op de knop Cookies verwijderen.
  6. Selecteer Ja als er een venster ter bevestiging wordt getoond.

Alternatief voor stap 1 en 2: CTRL+SHIFT+DEL
Cache legen Internet explorer 7
  1. Klik op Start en selecteer Configuratiescherm. (Klik in de klassieke weergave van Windows XP op de knop Start en kies achtereenvolgens Instellingen en Configuratiescherm.)
  2. Klik op het pictogram Internetopties.
  3. Klik op het tabblad Algemeen als dit nog niet is geselecteerd.
  4. Klik in het gedeelte Browsegeschiedenis op de knop Verwijderen.
  5. Klik op de knop Cookies verwijderen.
  6. Selecteer Ja als er een venster ter bevestiging wordt getoond.
Cache legen Apple Safari
  1. Ga naar het vervolgkeuzemenu Safari.
  2. Selecteer Voorkeuren.
  3. Klik op het pictogram Privacy in het bovenste venster.
  4. Klik bij Cookies en andere website data op Alle website data verwijderen.
  5. Klik Nu verwijderen.
Cache legen Google Chrome
  1. Klik rechts bovenaan in de menubalk op het Blad icoontje (3 streepjes).
  2. Klik op Instellingen (Settings).
  3. Klik onderaan de pagina op Geavanceerde instellingen weergeven... (Show advanced settings)
  4. Klik op de knop Browser gegevens wissen.. (Clear Browsing data) en een nieuw klein scherm verschijnt.
  5. Kies de periode die u wilt verwijderen (of voor Alle cookies, de onderste keuze)
  6. Klik op de knop Browser gegevens verwijderen... (Clear browsing data)
Cache legen Google Chrome - oude versie
  1. Klik bovenaan in de menubalk op het Gereedschap Icoontje.
  2. Klik op Browsergevens wissen.
  3. Vink de gewenste opties aan of uit.
  4. Klik daarna op de knop Browsergegevens wissen.
Cache legen Mozilla Firefox
  1. Klik bovenaan in de menubalk op het Firefox menu.
  2. Kies daarna Opties > Privacy.
  3. Klik op Wellicht wilt u uw recente geschiedenis wissen...
  4. Vink de gewenste opties aan of uit en klik op de knop Nu wissen.
Cache legen Opera
  1. Klik bovenaan in de menubalk op het Opera menu.
  2. Kies daarna Settings > Delete private data.
  3. Vink de gewenste opties aan of uit (Delete entire Cache) en klik op de knop Delete (Verwijderen).

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken