Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Algemene vragen over Internet van XS4ALL

Op de website staat iets over Internet van XS4ALL en ADSL van KPN. Wat is het verschil?

Sinds 12 september 2007 levert XS4ALL aan nieuwe klanten alleen nog Internet van XS4ALL. Dit heeft veel voordelen ten opzichte van ADSL van KPN: meer snelheid voor dezelfde prijs, alles op één factuur, de mogelijkheid om over te stappen naar Interactieve Televisie van XS4ALL en u kunt uw vaste telefoonabonnement op te zeggen. De meeste XS4ALL-klanten hebben nu Internet van XS4ALL. Klanten met ADSL van KPN kunnen hier overstappen op Internet van XS4ALL.
Klanten met ADSL van KPN kunnen hier overstappen op Internet van XS4ALL.

Kan ik na oplevering van Internet mijn vaste telefoonlijn opzeggen?

Ja, na de oplevering van Internet kunt u uw vaste telefoonlijn opzeggen. U kunt dan voordelig gaan bellen via XS4ALL. Meer over bellen van XS4ALL vindt u hier. Wilt u uw huidige nummer graag houden, kijk dan bij nummerbehoud.

Hoe krijg ik technische ondersteuning?

Voor technische ondersteuning bij uw internetverbinding, wachtwoord en website kunt u gebruik maken van onze helpdesk. U kunt de uitgebreide helpdeskpagina's raadplegen en 7 dagen per week contact opnemen met de helpdesk per mail of telefoon. U kunt ook een gecertificeerde computerexpert van Guidion langs laten komen. Deze heeft verstand van o.a. computers en netwerken, van hard- en software en van beveiliging en back-up systemen. Kijk voor meer informatie op de website van Guidion.

Ben ik verantwoordelijk voor alles wat er via mijn internetverbinding gebeurt?

Ja. De klant die het abonnement afsluit bij XS4ALL is verantwoordelijk voor alles wat via de internetaansluiting wordt gedaan. Daarom staat in onze Algemene Voorwaarden dat u uw internetaansluiting niet met derden mag delen. Misbruik van de internetaansluiting en bescherming van de klant zijn de belangrijkste redenen waarom XS4ALL het delen van een internetaansluiting verbiedt. Uitzondering zijn een partner en inwonende kinderen/huisgenoten. Voor de volledige tekst van de Algemene Voorwaarden zie: http://www.xs4all.nl/overxs4all/voorwaarden.

Kan ik verhuizen met Internet van XS4ALL?

Wij raden aan om minimaal 3 weken van tevoren uw verhuizing door te geven. We adviseren u vervolgens over de mogelijkheden op uw nieuwe adres. Meer informatie over verhuizen.

Wanneer kan ik mijn internetabonnement weer opzeggen?

De internetabonnementen kennen een contractduur van minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kunt u uw abonnement per maand opzeggen. Zegt u het internetabonnement gedurende het eerste jaar op, dan factureert XS4ALL u de resterende looptijd van de overeengekomen contractduur.

Hoe zeg ik mijn internetabonnement op?

Bel ons op 020 398 75 40. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en zaterdag 10.00 - 17.00 uur. In dit telefoongesprek wordt u geïnformeerd over de eventuele resterende looptijd van uw contract en geven wij u alle informatie over de opzegprocedure. Daarnaast hopen wij in het gesprek informatie te verzamelen die ons helpt onze diensten te verbeteren.

Zie ook: Opzeggen.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Lang

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken