Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Configureren via Wizard

Selecteer 'Netherlands' en klik op 'Next'.

Selecteer het juiste Annex type (Annex A = Analoog GLAS en VDSL. - Annex B = ISDN) en klik op 'Apply'. Hierna zal het modem herstarten.

Het rebooten van het modem zal normaal gesproken een minuut in beslag nemen. Na de reboot start het modem door naar het volgende scherm. Gebeurd dit niet na 2 minuten, klikt u dan op 'To Overview'

Vul een wachtwoord voor de interface in. Dit wachtwoord zult u nodig hebben om de instellingen in het modem te kunnen wijzigen. U kunt er ook voor kiezen om geen wachtwoord te gebruiken. Dan vinkt u 'Set FRITZ!Box password now (recommended)' uit en zet u een vinkje bij 'Do not display this message about protecting the user interface again'.

Klik op 'Register' om verder te gaan.

Klik op 'Next'

  • Selecteer XS4ALL voor PPPoA / PPPoE 8/48 verbindingen waar alleen ADSL of VDSL geleverd is
  • Selecteer XS4ALL FTTH voor Glas only verbindingen
  • Selecteer XS4ALL IPTV ADSL voor ADSL verbindingen waar iTV op geleverd is (*)
  • Selecteer XS4ALL IPTV FTTH voor GLAS verbindingen waar iTV op geleverd is
  • Selecteer XS4ALL IPTV VDSL voor VDSL verbindingen waar iTV op geleverd is
  • Klik op 'Next'.

(*) Als een van deze 2 profielen actief is kan LAN 4 alleen maar voor iTV gebruikt worden. Alle computers die op deze poort (direct of via switch/hub/router) aangesloten zijn, zullen geen verbinding krijgen met het internet!

Klik op 'Next'

De internetverbinding wordt nu ingesteld en gecontroleerd. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Mocht de controle niet lukken dan kunt u via 'Back' de test nog een keer uitvoeren. Na een succesvolle test klikt u op 'Next'.

Er wordt nu gevraagd of u 'Bellen van XS4ALL' wil configureren. Klik hiervoor op 'Enter New Internet Telephone Number'. Wil u dit niet klik dan op 'Exit Wizard Now'.

  • Selecteer XS4ALL
  • Vul bij 'Internet number' uw 10-cijferig telefoonnummer in. Let op: Gebruik hier geen spaties, leestekens of koppeltekens.
  • Vul bij 'Password' en 'Password Confirmation' uw wachtwoord in. Deze vindt u in de brief die u over uw telefoonnummer(s) heeft gekregen.
  • Vink 'Insert area code for outgoing calls' aan.
  • Vul bij Area code het 3- of 4-cijferige netnummer van uw postcodegebied in. Als u deze in een eerder stadium al heeft toegevoegd, krijgt u deze optie niet meer te zien.
  • Klik op 'Next'.

Selecteer 'DSL line without fixed line' en klik op 'Next'.

U krijgt nu een overzicht te zien van uw telefoonnummer. Is dit correct, klik dan op 'Next'

De registratie van het telefoonnummer wordt getest. Indien u hier een foutmelding krijgt dan heeft u uw telefoonnummer of uw wachtwoord verkeerd ingevuld. Klik op 'Next'.

U kunt via 'Enter additional Internet Number' eventueel extra nummer(s) toevoegen. Bent u klaar met nummers toevoegen? Klik dan 'Exit Wizard Now'. Uw modem is nu volledig ingesteld en klaar voor gebruik.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken