Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Meer hulp en monteur bestellen

Direct hulp online

Antwoorden op uw vragen over e-mail, bellen, het instellen van uw computer, veiligheid en veel meer vindt u op onze helpdeskpagina's.

Contact met de helpdesk

Stel uw vragen per mail aan de helpdesk via het contactformulier. Deze handige wizard geeft u direct al tips!

De helpdesk bellen

De helpdesk is op dagelijks geopend van 8.00 - 22.00 uur. U krijgt altijd een specialist aan de lijn die u ondersteunt bij het oplossen van problemen met uw verbinding, modem, wachtwoord of website.
De helpdesk bellen

Monteur komt langs

Als we het probleem met uw internetdienst niet op afstand kunnen oplossen, dan sturen wij een monteur bij u langs. Ligt de oorzaak van het probleem bij de internetverbinding of het modem, dan zijn de kosten van het monteursbezoek voor rekening van XS4ALL.

Deze werkzaamheden vallen onder dit gratis servicebezoek:

  • (Her)installatie en configuratie: De splitter en de modem worden geÏnstalleerd en maximaal 2 computers worden aangesloten (via beschikbare, ethernetkaart of wireless PCMCIA-kaart).
  • E-mail (optioneel): Op 1 computer wordt 1 e-mailaccount voor u geconfigureerd; voor extra computers of e-mailaccounts moet u bijbetalen.
  • Bellen (optioneel): In het modem (of op 1 computer) wordt een telefoonnummer geconfigureerd met een aangesloten telefoon. Installatie van extra accounts en/of telefoons is mogelijk tegen meerprijs.
  • Test: Vanzelfsprekend wordt alles in overleg getest.

Zelf een servicebezoek aanvragen

De gecertificeerde en betrouwbare Expert van Guidion komt bij u langs als u dat wenst. Voor oplossingen op het gebied van van o.a. pc's, laptops, tablets en netwerken, van hard- en software, van beveiliging en back-up systemen tot aan het netjes wegwerken van uw kabels. Voor direct hulp of meer informatie over onze diensten, bel naar 088 2000100 of bezoek de Guidion site.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

De Helpdesk is gesloten

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken