Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Opzeggen en advies

Denkt u erover uw abonnement bij XS4ALL op te zeggen? Bel met onze klantenservicemedewerkers. Wij kunnen telefonisch uw wensen bespreken en uitvoeren.

Bel met 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00)

Waarom XS4ALL?

  • Beste aanbieder Alles-in-1
    (Consumentenbond, augustus 2013)
  • Laagste storingspercentage van Nederland
  • Kennis en ervaring sinds 1993
  • Internet meer dan 20x als beste getest
    (ProviderMonitor Consumentenbond)

Verhuizen

U kunt uw bestaande internetaansluiting meeverhuizen naar uw nieuwe adres. Wij zorgen dat de aansluiting op uw oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op uw nieuwe adres wordt geactiveerd.

Geef uw verhuizing aan ons door.

Wat kunt u zelf online regelen:

Online opzeggen van Internet, TV, pakket of andere dienst

Wilt u online uw abonnement voor Internet eventueel in combinatie met Bellen en/of Televisie opzeggen? Als u dit contactformulier invult, dan nemen we telefonisch contact met u op en lopen de opzegging met u door. U kunt ons ook zelf bellen: 020-3987 540 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00)

Veelgestelde vragen

Wat is de einddatum van mijn abonnement?
Door in te loggen op de pagina Contract info kunt u zien tot wanneer uw contract loopt. Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractsperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.
Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
Als de contractsperiode verlopen is, kunt u opzeggen. De opzegtermijn is dan 1 maand. Als u bijvoorbeeld op 15 januari opzegt, eindigt de overeenkomst op 16 februari. Als moment van opzegging geldt de datum waarop XS4ALL uw opzegging ontvangen heeft.

Uitzondering: Belabonnementen en Extra TV-pakketten kunnen na de contractsperiode per direct worden opgezegd.
Wat is de contractsperiode van mijn abonnement?
  • Internet / Glasvezel: contractduur van minimaal 12 maanden.
  • Bellen: contractduur van minimaal 2 weken na de aansluitdatum.
  • Televisie: contractduur van minimaal 12 maanden.
  • Internet Onderweg: contractduur van minimaal 1 maand.
  • Extra TV-pakketten: contractduur van minimaal 1 maand.
  • Pack: geen contract voor een bepaalde tijd.
Kan ik mijn abonnement opzeggen voordat de contractsperiode geëindigd is?
Wilt u een overeenkomst opzeggen voordat de contractsperiode geëindigd is, dan kan dit alleen met instemming van XS4ALL. Zegt u voortijdig uw contract op, dan kunnen wij abonnementsgelden voor de resterende periode van uw contract in rekening brengen.
Hoe kan ik zelf overstappen naar een andere provider?

Om zelf over te stappen naar een andere provider hebt u een overstap-ID nodig. Met dit persoonlijke nummer verloopt de overstap snel en succesvol. Direct uw overstap-ID aanvragen

Kan ik mijn e-mailadres houden als ik overstap naar een andere provider?

Als u uw internetverbinding opzegt, kunt u Pack gewoon behouden voor € 15,25 per maand. U kunt daarmee uw e-mailadressen blijven gebruiken, maar ook uw belabonnementen en het veiligheidspakket bijvoorbeeld.

Pack is inbegrepen bij uw internetabonnement. Maar besluit u om uw internetverbinding op te zeggen, dan kunt u Pack gewoon houden! Dit biedt veel mogelijkheden:
  1. 5 XS4ALL e-mailboxen met elk 10 e-mailadressen, (met IMAP en POP) en Secure Webmail
  2. XS4ALL Spamfilter: uw mailbox(en) 99% spamvrij
  3. Veiligheidspakket, Virusscanner en Firewall
  4. InternetVraagbaak: stel al uw vragen over internetgebruik en toepassingen, 7 dagen per week
  5. 10 GB schijfruimte, voor documenten of bijvoorbeeld uw website: http://loginnaam.home.xs4all.nl
  6. Helpdesk: 7 dagen per week technische ondersteuning bij problemen
  7. XS4ALL Nieuwsbrief: maandelijks interessante ontwikkelingen, tips en updates
  8. Pack-abonnementsprijs: € 15,25 per maand

Let op: Pack is inbegrepen bij uw internet- of glasvezelabonnement; u kunt Pack dus niet apart opzeggen, als u uw internet- of glasabonnement behoudt.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien u een overeenkomst op afstand heeft afgesloten, bijvoorbeeld via internet of telefoon, kunt u kosteloos annuleren tot 7 werkdagen na het indienen van uw aanvraag. Als u uw bestelling wilt annuleren, bel ons dan: 020 398 76 66. Onze afdeling Opzeggingen is bereikbaar op werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 - 17.00 uur.

Hoe zeg ik het abonnement op na overlijden van de contractant?

Voor vragen over opzeggen bij overlijden belt u de Afdeling Opzeggingen op 020-398 7540 (werkdagen van 8.00 - 20.00 uur en zaterdag van 10.00 - 17.00 uur). Wij hebben ook een akte van overlijden nodig. Mail deze naar opzeggingen@xs4all.nl. Per post kan dit ook. Ons adres is postbus 1848 1000 BV Amsterdam.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken