Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Uploaden

Als uw homepage klaar is, kunt u deze 'uploaden' naar de server van XS4ALL. Hiervoor hebt u een FTP-programma nodig en de juiste instellingen. Een FTP-programma maakt gebruik van het File Transfer Protocol, dit is een protocol om bestanden te verplaatsen. Op de helpdeskpagina's worden de meestgebruikte FTP-programma's (Mac OS X, Windows) beschreven.

De HTML-bestanden (html-pagina's en bijbehorende afbeeldingen) moet u in de juiste folder zetten. Op de overzichtspagina van Pack kunt u de correcte FTP-instellingen opzoeken. Vul deze instellingen in, in uw FTP-programma, om de XS4ALL-server te bereiken.

Homepage zichtbaar maken

Bestanden in uw home-directory zijn standaard onzichtbaar voor de buitenwereld. Daarom is uw homepage ook niet zichtbaar totdat u deze zichtbaar hebt gemaakt. Omdat uw homepage in een aparte folder staat (de WWW-directory) is het eenvoudig deze 'open te zetten' voor de buitenwereld.

U logt, met uw loginnaam en wachtwoord, in op het Service Centre en kiest voor de optie 'maak uw homepage zichtbaar'. Volg de stappen. Uw homepage is nu zichtbaar.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken