Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Afgesloten, wat nu?

Wanneer sluit XS4ALL af?

Als u, ondanks betalingsherinneringen, uw factuur niet betaalt, blokkeert XS4ALL uw diensten. U kunt dan op geen van uw diensten meer inloggen.

Mijn dienst is geblokkeerd, wat moet ik doen?

Betaal het openstaande bedrag, zoals vermeld op de betalingsherinneringen, zo snel mogelijk. Zodra uw betaling is bijgeschreven wordt uw dienst dezelfde dag weer geactiveerd.
Let op: Het moment waarop wij uw betaling ontvangen hangt af van de snelheid waarmee de bank uw betaling verwerkt. Hebt u betaald, maar bent u toch afgesloten, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ik heb nooit een factuur of betalingsherinnering ontvangen

Hebt u nooit betalingsherinneringen ontvangen, dan zijn deze waarschijnlijk naar een oud, niet-correct factuuradres verstuurd. In dat geval dient u zo snel mogelijk uw adreswijziging door te geven via het Service Centre.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken