Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Secure Webmail

Overal en altijd veilig e-mailen

Lees en verstuur uw e-mail, waar ook ter wereld en in een beveiligde omgeving.

Hulp

In Secure Webmail vindt u een uitgebreide hulpfunctie, onder de knop 'Help'. Daar ziet u een lijst met veelgestelde vragen.

Problemen met inloggen?

  • Onbekende gebruiker / verkeerd wachtwoord - U kunt inloggen met gebruikersnaam of met uw e-mailadres. Controleer of u geen tikfouten heeft gemaakt of een spatie hebt gebruikt.
  • You must be logged in to access this page - Stel uw browser zo in dat cookies worden geaccepteerd.
  • Opnieuw inloggen tijdens verzenden van bericht - Klik op de Back button in uw browser, kopieer de tekst van uw bericht. Plak de tekst na opnieuw inloggen in een nieuw bericht. Klik op: Bewaar als concept.
  • The page cannot be displayed - Zorg dat SSL (encryptie-protocol) aanstaat in uw browser.
  • Proxyserver staat aan - Als uw proxyserver aanstaat, kunt u problemen ondervinden bij openen of verzenden.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360