Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Spam markeren

De optie 'Spam markeren' (ook wel headermarkering) houdt geen e-mail tegen: het zorgt ervoor dat spamberichten gemarkeerd worden als spam, maar ze worden nog gewoon door uw e-mailprogramma opgehaald. Deze dient vervolgens zo ingesteld te worden dat de gemarkeerde spamberichten ook apart behandeld worden, bijvoorbeeld door ze in een aparte folder te bewaren. Dit kunt u instellen in de mailfilters, ook wel mailregels genoemd. Hieronder vindt u de instellingen voor de meest gebruikte e-mailprogramma's.

Sommige e-mailprogramma's kunnen niet op headermarkering filteren. Outlook Express (voor Windows) en Outlook 97 zijn hier voorbeelden van. Gebruikt u een van deze programma's, dan kunt u de spam niet filteren via de optie 'Spam markeren'.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken