Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Headers

Waarom de volledige headers oproepen?

De headers van een spam e-mail zijn door de verzender vaak vervalst, zodat de herkomst van de e-mail niet makkelijk te achterhalen is. Aan de hand van volledige headers kan een service als Spamcop de echte verzender oftewel de verantwoordelijke provider herleiden.

Ook voor andere redenen moeten de volledige headers soms opgevraagd worden, bijvoorbeeld wanneer u wilt weten waar de vertraging plaats vond van een e-mail die lange tijd onderweg is geweest.

Wilt u zelf leren de headers te interpreteren, lees dan de handleiding.

Elk e-mail programma heeft de mogelijkheid de volledige headers weer te geven. Een overzicht daarvan vindt u op de pagina over headers lezen. Een nog uitgebreider overzicht vindt u op de pagina van Spamcop.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken