Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Outlook voor Windows XP - SMTP authenticatie instellen

  • Selecteer bij het menu 'Extra' (Tools) de optie 'E-mailaccounts' (Mailaccounts).
  • Selecteer de optie 'Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen' en klik op 'Volgende' (Next).
  • Selecteer uw emailaccount en klik op 'Wijzigen...' (Change). Klik op de knop 'Meer instellingen...' (More Settings...).
  • Selecteer het tabblad 'Server voor uitgaande e-mail' (Outgoing Server).
  • Vink 'Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist' (My Outgoing server (SMTP) requires authentication) aan.
  • Vink de optie 'Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail' (Use same settings as my incoming mailserver) aan.
  • Klik op 'OK'. Klik op 'Volgende ' (Next) en dan op 'Voltooien' (Finish)

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360