Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik vanaf een externe lokatie mijn mailbox benaderen?

Dit kunt u doen door gebruik te maken van OWA (Outlook Web Access). Deze is bereikbaar via https://mail.hosting.xs4all.nl/owa

Ik wil een extra mail-adres (alias) toevoegen aan mijn huidige mailbox.

Dit kunt of zelf doen of u vraagt het aan uw hosted exchange beheerder. Dit kunt u doen in het online Control Panel op https://cp.hosting.xs4all.nl.

Ik wil mijn spam of virusfilter aan of uitzetten?

Dit kan alleen door de beheerder globaal aan of globaal uitgezet worden voor alle mail-accounts. Dit kunt u doen in het Service Centre op onder het kopje 'Hosted Exchange configureren'.

Ik heb Outlook 97, gaat Hosted Exchange hier op werken?

Nee helaas u dient minimaal Outlook 2003, 2007 of Entourage 2008 te gebruiken. Andere mail programma's kunnen werken maar de helpdesk biedt hier geen ondersteuning op.

Ik heb Outlook 2000, gaat Hosted Exchange hier op werken?

Nee helaas i dient minimaal Outlook 2003, 2007 of Entourage 2008 te gebruiken. Andere mail programma's kunnen werken maar de helpdesk biedt hier geen ondersteuning op.

De grootte van mijn mailbox is niet toereikend, hoe verhoog ik deze?

U kunt aan uw beheerder vragen of die dit op het online Control panel op https://cp.hosting.xs4all.nl wil ophogen bij uw desbetreffende account. De maximum in te stellen grote per mailbox is 2 gigabyte.

Ik kan geen mail meer versturen of ontvangen.

Controleer of uw internetverbinding naar behoren werkt. Indien dit het geval is controleer naar aanleiding van de helpdespagina's of uw instellingen in uw mail-client goed ingevuld zijn. De instellingen voor de meest gebruikte e-mail programma''s kunt u vinden op op deze pagina.

Waar kan ik Outlook 2007 voor Windows XP en Vista downloaden?
p>Deze kunt u downloaden in het Service centre op Service Centre. De XS4ALL helpdesk biedt geen schriftelijk dan wel telefonische ondersteuning op de installatie.

Waar kan ik Outlook 2011 for Mac downloaden?

Deze kunt u downloaden in het XS4ALL Service Centre op: https://service.xs4all.nl/. De XS4ALL helpdesk biedt geen schriftelijke dan wel telefonisch ondersteuning op de installatie.

Ik ben mijn Hosted Exchange beheerderwachtwoord kwijt.

Uw wachtwoord achterhalen.

Ik ben mijn Hosted Exchange gebruikers wachtwoord kwijt.

Vraag aan uw Hosted Exchange beheerder of die in het online Control Panel op: https://cp.hosting.xs4all.nl het wachtwoord wijzigt en aan u overhandigd. Vergeet deze vervolgens niet in uw mail programma te wijzigen indien u deze opgeslagen heeft.

Hoe stuur ik mijn mail door naar een extern adres?

Dat kunt u lezen op deze pagina.

Ik kan geen mailboxen meer aanmaken.

Het maximaal aantal mailbox gebruikers is 100. wilt u meer dan 100 mailboxen aanmaken neem contact op met onze Klantenservice.

Ik wil mijn Hosted Exchange wachtwoord opslaan in Outlook 2003 of 2007 kan dit?

Helaas is het niet mogelijk om in Outlook 2003 of 2007 uw Hosted Exchange wachtwoord op te slaan.

Hoe lang duurt het voordat de mail naar Hosted Exchange gerouteerd wordt na het uit test halen van het domein?

Na maximaal 2 uur zal de mail via Hosted Exchange ontvangen worden.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken