Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Foutmeldingen

Ik krijg een foutmelding in mijn mailprogramma

Tip voor de meest voorkomende mail foutmeldingen: In alle gevallen van Outlook foutmeldingen kunt u Outlook resetten door het bestaande account dat u gebruikt te verwijderen en hetzelfde account opnieuw aan te maken. Hiermee reset u het mailprogramma.

Melding: Kan de host POP3 niet vinden

Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Kijk de instellingen van uw account goed na. Zie voor meer informatie ook: mail account instellen.

Melding: Quota exceeded

Uw mailbox zit vol en hierdoor ontvangt u geen mail meer. U leegt uw mailbox door de mail op te halen met een mailprogramma ('poppen') of mail te verwijderen via Secure Webmail.

Melding: Wachtwoord geweigerd

Ga in Outlook bij: Extra en kijk of de accountnaam of loginnaam klopt. Hier moet u ook controleren of het wachtwoord juist is en bij uw loginnaam/account naam hoort.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360