Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Mail voor iPad (IMAP)

Indien uw iPad niet verbonden is met uw XS4ALL modem kunnen wij niet garanderen dat het mailverkeer goed verloopt, doordat een andere provider het verkeer kan blokkeren.

Om optimaal van IMAP gebruik te maken is het raadzaam ook uw andere apparatuur (Mac, PC of laptop) ook in te stellen op IMAP. Hiermee voorkomt dat eventuele nieuwe berichten al opgehaald worden door de POP verbinding.

Kies vanaf het Home-scherm voor 'Instellingen' (Settings)

Kies voor 'E-mail, contacten, agenda¬’s (Mail, Contacts, Calender)

Kies voor 'Voeg account toe…’ (Add E-mail Account)

Kies voor 'Anders' (Other)

Kies 'Voeg mailaccount toe' (Add E-mail account)

  1. Vul de velden Naam, E-mail, Wachtwoord en Beschrijving in.
  2. Kies voor 'Volgende'

Vul voor IMAP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in en scroll verder naar beneden

  1. Vul voor SMTP de velden Hostnaam, Gebruikersnaam en Wachtwoord in.
  2. Kies voor 'Volgende'

Kies voor ‘Bewaar’

Het E-mail account is nu toegevoegd aan de iPad.

Kies op het Home-scherm voor Mail.

Door 'Alle Inkomende' te kiezen worden alle berichten van alle ingestelde accounts in één overzicht weergegeven.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken