Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Pagina blokkade

Wanneer er geconstateerd is dat er misbruik van uw verbinding is gemaakt kan het voorkomen dat XS4ALL om verdere overlast te voorkomen en om uw eigen gegevens te beschermen een filter op uw verbinding heeft geplaatst. De oorzaak hiervan is meestal dat één of meerdere van uw systemen geïnfecteerd zijn met een virus of een trojan. U krijgt hierbij in meeste gevallen een vangpagina te zien met informatie met betrekking tot het veiligheidsprobleem wat XS4ALL vaststelt en over de handelingen die u kunt doorlopen om dit op te lossen.

  1. Wijzig de taal van Nederlands naar Engels indien gewenst
  2. Korte uitleg met betrekking tot de type risico die is vastgesteld
  3. Uitleg met betrekking tot de blokkade
  4. De stappen die u kunt ondernemen om het veiligheidsrisico op te lossen
  5. Indien alle aanbevolen handelingen heeft uitgevoerd kunt u gebruik maken van de optie ‘Herstel internetverbinding’. Deze optie is eenmalig te gebruiken, het Abuse Centre raad daarom aan deze optie pas te gebruiken indien u met enige zekerheid kunt vaststellen dat het veiligheidsprobleem daadwerkelijk is opgelost.
  6. Indien u deze optie reeds gebruikt heeft vervalt dit onderdeel van de vangpagina.Bij twijfel maak dan gebruik van het contactformulier om contact op te nemen met het Abuse Centre.

  7. Om vast te kunnen stellen of het probleem is opgelost heeft XS4ALL enige informatie nodig. Om dit goed door te geven aan het Abuse Centre kunt u gebruik maken van het contactformulier onderaan onze vangpagina.

Tips

  • Ga concreet in op de informatie die op de vangpagina staat omschreven. Bijvoorbeeld: welke stappen u heeft doorlopen.
  • Meld de resultaten van deze uitgevoerde stappen. Bijvoorbeeld: (delen van) de resultanten van een scan.
  • Geef informatie met betrekking tot uw netwerk. Bijvoorbeeld om hoeveel systemen het gaat.
  • Voer in het contactformulier een e-mailadres in die u kunt uitlezen ondanks de beperking. Bijvoorbeeld: uw XS4ALL e-mailadres of een e-mailadres die uw via een ander netwerk kunt uitlezen.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360