Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Ontfilteringsformulier

In vrijwel alle gevallen krijgt u een vangpagina te zien. Treft u geen vangpagina en is er alsnog een (deel) van uw dienst geblokkeerd dan wordt er een e-mail met uitleg gestuurd naar uw beheeraccount (loginnaam@xs4all.nl) van XS4ALL.

U kunt reageren op de waarschuwingsmail of anderzijds contact opnemen door minder van het ontfilterformulier.

Ga naar het 'Service Centre'

Klik rechts bovenin op 'Log in'

Login met uw hoofd beheer account en het bijbehorende wachtwoord.

Uw loginnaam staat op alle brieven die u van ons hebt ontvangen. Mocht u uw wachtwoord niet meer weten kunt u uw wachtwoord resetten via https://wachtwoord.xs4all.nl/reset

Zolang het filter aanwezig is zullen de opties in het Service Centre beperkt zijn. U kunt hier kiezen voor ‘onfilteringsformulier’.

Let op:De informatie weergegeven op deze pagina is slechts een voorbeeld. Vul het formulier altijd in op basis van uw eigen bevindingen.

- Voer hier de namen van de antivirusprogramma's in die aanwezig zijn op uw systemen.

- Geef aan of deze voorzien zijn van de laatste updates.

Voer hier de namen van de gevonden infecties in. U mag ook de volledige logfiles van de scans hierin kopiëren.

Geef aan met welke programma's de gevonden besmettingen zijn verwijderd.

Selecteer hier de opties die overeenkomen met uw systeem.

Geef aan welke aanvullende stappen u eventueel heeft ondernomen om herhaling te voorkomen.

Voeg hier nog aanvullende opmerkingen toe die wel relevant kunnen zijn maar niet in de eerdere vragen zijn opgenomen.

Klik vervolgens op ‘verder’

U ziet vervolgens de volgende bevestiging

U ontvangt tevens een ontvangstbevestiging op uw hoofd beheer account per e-mail.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360