Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Wat doet XS4ALL?

XS4ALL beschouwt een poortscan als de aankondiging van een inbraak. Het verbod op poortscannen is daarom opgenomen in de Algemene Voorwaarden. XS4ALL houdt haar netwerk in de gaten en grijpt zonodig in.

Waarschuwing

XS4ALL stuurt eventuele waarschuwingen over internetmisbruik altijd per e-mail naar uw beheeraccount. Ook wanneer XS4ALL constateert dat uw systeem misbruikt wordt, ontvangt u een waarschuwing.
Constateert XS4ALL dat uw computer overlast veroorzaakt, dan kan XS4ALL tijdelijk uw verbinding blokkeren. Dit om het netwerk en uw computer te beschermen tegen verder misbruik. Deze beperking blijft van kracht totdat u de nodige maatregelen heeft genomen en de overlast is gestopt. Secure Webmail is altijd bereikbaar via https://webmail.xs4all.nl?org=website, ook wanneer XS4ALL eventueel uw internetverbinding blokkeert.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken