Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Als het misgaat

  • XS4ALL onderneemt direct actie zodra er misbruik is geconstateerd bij een abonnee.
  • XS4ALL neemt klachten over abonnees zeer serieus.
    Zodra een klacht gegrond blijkt, neemt XS4ALL direct maatregelen om de overlast en schade te beperken.

Waarschuwing

Abonnees die schade of overlast veroorzaken, ontvangen van XS4ALL een e-mail met een waarschuwing of een vangpagina. De e-mail en de vangpagina bevat instructies over wat de abonnee kan doen om het internetmisbruik te stoppen.

Klachten

Heeft u een klacht over spam van of hacking door XS4ALL-klanten dan kunt u terecht bij
abuse@xs4all.nl.
Heeft u een klacht over uitingen op websites van XS4ALL-klanten dan kunt u terecht op:
www.xs4all.nl/overxs4all/contact.

Verbinding geblokkeerd

Indien u een vangpagina treft in uw webbrowser, zie Pagina blokkade

Indien u geen vangpagina treft maar wel een gedeeltelijke blokkade ervaart op uw verbinding, zie Ontfilteringsformulier

Abuse Centre

Bij overlastproblemen vanwege internetmisbruik, bijvoorbeeld door een virus, spam, een trojan of phishing. Het Abuse Centre is op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur bereikbaar via
abuse@xs4all.nl.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken