Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar KlantenserviceVoIP SelfCare - Voicemail

VoIP SelfCare - Voicemail

Hier vindt u een overzicht van nieuwe en opgeslagen voicemailberichten. U kunt deze beluisteren door te klikken op het luidsprekertje.

De eerste keer krijgt u het verzoek om een plugin van Quicktime te installeren.

Geen luidspreker in beeld? Dan heeft de beller geen ingesproken bericht voor u achtergelaten.

Kies aan de linkerzijde voor Voicemail instellingen. Hier kunt u een keuze maken uit de volgende opties:

Voicemail naar e-mail
  • U kunt Voicemail naar e-mail instellen om per e-mail erop geattendeerd te worden dat u een voicemailbericht heeft ontvangen.
  • Geef bovenaan het e-mailadres op waarop u dit wilt ontvangen. Hierbij heeft u de keuze om enkel een notificatie of het ingesproken bericht per e-mail te ontvangen.

Voicemail welkomstboodschap
U kunt een welkomstboodschap instellen, zodat de beller weet dat u onbereikbaar bent. Hierbij heeft u de keuze uit de volgende opties:

  • Standaard boodschap Dit is de standaard instelling. Er volgt een gesproken melding die uitlegt dat u onbereikbaar bent en een bericht kan worden achtergelaten.
  • Persoonlijke boodschap Dit is een door u ingesproken melding. U heeft hierbij de keuze dit bericht via telefoon in te spreken of een opgenomen audio bestand (.wav) toe te voegen.
  • Uw naam Deze instelling zal uw naam vermelden en aangeven dat u onbereikbaar bent. Vervolgens kan door de beller een bericht worden ingesproken.

Overige voicemail instellingen
U kunt hier aangeven of het toegestaan is dat men berichten mag achterlaten in uw voicemail INBOX. Schakelt u deze optie uit, dan zal de beller te horen krijgen dat u onbereikbaar bent en dat het achterlaten van een ingesproken bericht niet mogelijk is. Ook heeft u de mogelijkheid uw PIN-code te wijzigen. Hiervoor dient u eerst uw oude PIN-code op te geven.

Kies onderaan voor Bevestigen om dit op te slaan.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360