Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar KlantenserviceVoIP SelfCare - Recente gesprekken

VoIP SelfCare - Recente gesprekken

Hier kunt u zien welke nummers u heeft gebeld, door welke nummers u bent gebeld en welke gesprekken onbeantwoord zijn.

  • De datum en tijdstip is het moment waarop voor het laatst naar het nummer is gebeld, of door welk nummer u bent gebeld.
  • Het aantal gesprekken is het aantal maal dat er naar een nummer is gebeld of waarvan u een gesprek heeft ontvangen.

Wilt u een uitgebreid overzicht van deze gesprekken? Kijk dan in het Online kostenoverzicht.

  1. Ingekomen beantwoorde gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatst ingekomen beantwoorde gesprekken.
  2. Ingekomen onbeantwoorde gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatst ingekomen onbeantwoorde gesprekken.
  3. Uitgaande gesprekken
    Hier vindt u een overzicht van de 10 laatste uitgaande gesprekken.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360