Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar KlantenserviceVoIP SelfCare - Nummerblokkering

VoIP SelfCare - Nummerblokkering

  • Klik aan de linkerzijde op Inkomende oproepen.
  • Klik vervolgens op Aan. U krijgt dan meer opties te zien.

Bij Nummer of netnummer kunt u een specifiek nummer of een gedeelte van een nummerreeks (landcode of netnummer) invullen. Dit nummer zal dan geblokkeerd worden. (Voorbeeld: 0878712345).

Heeft u een netnummer of een landcode ingevuld, dan zal deze gehele reeks worden geblokkeerd.

  • Klik vervolgens op Voeg toe.

Het nummer staat nu in de lijst.

  • Klik op verwijder achter het telefoonnummer of de nummerreeks.

Dit werkt ook als u een anoniem nummer heeft geblokkeerd met *351*#, bij het betreffende nummer staat dan anonymous. Bij meerdere anonieme nummers kunt u niet zien welke nummer erbij hoort. De volgende melding betekent dat het nummer succesvol is verwijderd:
Blokkering (telefoonnummer) succesvol verwijderd.

Klik op Uit (instellingen blijven bewaard). Alle ingestelde blokkeringen zijn hiermee opgeheven. U kunt deze instellingen later alsnog gebruiken, mocht u de optie weer inschakelen.

  • Klik aan de linkerzijde op Uitgaande oproepen.
  • Klik vervolgens op Aan. U krijgt dan meer opties te zien.

Standaard
Door een van de volgende opties aan te vinken kunt u hier ook een groep nummers blokkeren:

  • Nederlandse 06-nummers
  • Nederlandse 0900-nummers
  • Nederlandse 0906-nummers
  • Nederlandse 0909-nummers
  • Internationale nummers

Geavanceerd
Bij Nummer of netnummer kunt u een specifiek nummer of een gedeelte van een nummerreeks (landcode of netnummer) invullen. Dit nummer zal dan geblokkeerd worden. (Voorbeeld: 0878712345). Heeft u een netnummer of een landcode ingevuld, dan zal deze gehele reeks worden geblokkeerd.

Klik vervolgens op Voeg toe.

Het nummer staat nu in de lijst.

  • Klik op verwijder achter het gewenste nummer of nummergroep.

De volgende melding betekent dat het nummer succesvol is verwijderd:
Blokkering 'telefoonnummer' succesvol uitgeschakeld

  • Kies Uit (instellingen blijven bewaard)

De volgende melding betekent dat nummers blokkeren succesvol is uitgeschakeld:
Nummerblokkering gedeactiveerd.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken