Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Voicemail

Voicemail beluisteren

Via de telefoon

  • U belt naar *#1233.
  • Vanaf een ander modem dan onze Fritz!Box belt u naar: 1233.
  • Vanaf een andere telefoonaansluiting belt u naar uw eigen telefoonnummer. Vervolgens hoort u uw voicemail. Druk tijdens dit bericht op '*' en voer uw pincode in.

Via het VoIP Selfcare

  • Ga naar https://voip-selfcare.xs4all.nl
  • klik bovenaan op het tabblad Voicemail
  • U ziet onder het kopje Nieuwe berichten of Opgeslagen berichten alle ingesproken berichten staan. U kunt deze per stuk beluisteren door in de kolom beluisteren op het speaker icoon te klikken. Bestanden worden afgespeeld door middel van een .wav bestand.

Voicemail in- en uitschakelen

Via het VoIP Selfcare

  • Ga naar https://voip-selfcare.xs4all.nl
  • Zorg dat onder het kopje 'Gesprekken Doorschakelen' de optie 'Andere doorschakeling' actief is. U hebt dan de volgende mogelijkheden:
    • Alle gesprekken doorschakelen
    • Deze optie zal 'alle' gesprekken doorschakelen naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer. 'let op': de telefoongesprekken zullen dan 'niet' meer op uw modem (of softphone) binnenkomen. Als u het nummer doorschakelt naar zichzelf dan zal uw telefoonnummer nooit gebeld kunnen worden. Deze komt dan in een oneindige loop terecht.
    • Gesprekken doorschakelen bij in gesprek.
    • Indien het modem (of softphone) aangeeft in gesprek te zijn dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer.
    • Gesprekken doorschakelen bij geen gehoor. Geen beantwoording wachttijd (secondes) XX seconden.
    • Indien uw nummer niet beantwoord wordt binnen XX (tussen 1 en 90) seconden dan zullen alle gesprekken doorgeschakeld worden naar de voicemail of naar een zelf in te vullen telefoonnummer. Houdt u er rekening mee dat sommige modems zelf een paar seconden nodig hebben voordat zij uw telefoontoestel laten rinkelen.
  • Druk op 'bevestigen' om uw aanpassingen op te slaan. Deze zullen direct actief zijn.

Voicemail instellen

U kunt de volgende instellingen wijzigen in de Voicemail:

  • Voicemail notificatie
  • Persoonlijke welkomstboodschap
  • Inspreken voicemail berichten toestaan
  • Voicemail to e-mail

U kunt op verschillende manieren uw voicemail wijzigen:

  • U belt naar *#1233.
  • Vanaf een ander modem dan onze Fritz!Box belt u naar: 1233.
  • Vanaf een andere telefoonaansluiting belt u naar uw eigen telefoonnummer. Vervolgens hoort u uw voicemail. Druk tijdens dit bericht op '*' en voer uw pincode in. Toets 2 om uw welkomstboodschap te wijzigen.
  • In het VoIP Selfcare Centre

De optie 'Voicemail to e-mail' is alleen in het VoIP Selfcare Centre in te stellen.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360