Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Technische vragen over Bellen

Werkt Bellen van XS4ALL met mijn huiscentrale?

Het is niet noodzakelijk om een huiscentrale aan te sluiten op uw modem. De FRITZ!Box 7360 heeft een zeer complete telefooncentrale ingebouwd. Op de FRITZ!Box 7360 kunt u direct 1 analoog toestel en 6 DECT toestellen aanmelden. Daarnaast kunt u speciale SIP/IP toestellen aanmelden. Meer informatie over de mogelijkheden en de bediening vindt u in de handleiding.

Hoeveel (ISDN-) nummers kan ik meenemen naar Bellen van XS4ALL?

Stapt u over naar Bellen van XS4ALL met nummerbehoud, dan kunt u maximaal 10 nummers meenemen.

Kan ik faxen via Bellen van XS4ALL?

Dit is afhankelijk van een groot aantal factoren. XS4ALL biedt geen ondersteuning voor faxen via Bellen van XS4ALL.

Kan ik ook telefoneren via Bellen van XS4ALL over een internetverbinding van een andere provider?

Ja, Bellen van XS4ALL kunt u via elke internetverbinding gebruiken als de service provider VoIP gesprekken toestaat.

Internetten en bellen, gaat dat goed samen?

Tegelijkertijd bellen en internetten met uw internetverbinding is heel goed mogelijk. Hier merkt u normaal gesproken niets van. Alleen als u zeer grote bestanden ophaalt en tegelijkertijd telefoneert kunt u wellicht merken dat de internetverbinding iets trager is of de kwaliteit van de telefoonverbinding iets afneemt.

Kan ik mijn alarm over mijn internetverbinding laten gaan?

Alarminstallaties stellen bijzondere eisen aan de telefoondienst waarop zij zijn aangesloten. Het kan gebeuren dat deze diensten niet of niet goed meer werken na een overstap naar Bellen van XS4ALL. Als u afhankelijk bent van uw alarminstallatie, dan raden we u aan om een lijn specifiek voor uw alarminstallatie aan te vragen.

Werkt PIN apparatuur in combinatie met Bellen van XS4ALL?

PIN apparatuur die werkt over een standaard telefonie lijn werkt niet i.c.m de techniek waar bellen gebruik van maakt. PIN apparatuur die werkt over de internetverbinding werkt wel naast Bellen van XS4ALL. Meer informatie over Pinnen over Internet vindt u hier

Kan ik een sms versturen of ontvangen met mijn vaste telefoon als ik overstap op Bellen van XS4ALL?

Nee, dit is niet mogelijk.

Werkt Bellen van XS4ALL via de SIP-techniek?

Ja, in principe is het mogelijk om elke software of hardware die de SIP-standaard ondersteunt te gebruiken. Lees hier de standaardinstellingen voor Bellen van XS4ALL

Kan ik mijn telefoonnummer doorschakelen ?

Ja, u kunt uw telefoonnummer doorschakelen naar nationale vaste en mobiele nummers en naar niet-regiogebonden nummers (085/087) binnen het XS4ALL netwerk.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken