Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Wachtwoord wijzigen

Stap 1 - Het wachtwoord wijzigen in het Service Center:

  • Ga naar het Service Center: https://service.xs4all.nl
  • Klik op 'ga verder naar bellen'
  • Indien u nog niet ingelogd bent dient u hier in te loggen met uw beheer account
  • In het midden van de pagina ziet u uw telefoonnummer(s) staan in de vorm van: 'Instellingen nummer xxxxxxxxxx wijzigen.' Klikt u op het telefoonnummer waarvan u het wachtwoord wilt wijzigen.
  • U krijgt nu een overzicht van uw telefoonnummer te zien. Klikt u achter 'Bellen-wachtwoord' op 'wijzig'
  • Volg de instructies op de pagina
  • Klik op 'doorgaan'. Uw nieuwe wachtwoord zal binnen 5 minuten actief zijn.

Indien u uw oude wachtwoord voor Bellen niet (meer) weet. Dan kunt u een nieuw wachtwoord genereren via de volgende pagina: https://wachtwoord.xs4all.nl/reset

Vul 'http://192.168.178.1' of 'http://fritz.box' in in de adresbalk van uw webbrowser en druk op enter.

Klik in het menu achtereenvolgends op 'Telephony' -> 'Internet Telephony'.

Klik achter het telefoonnummer waar u het wachtwoord voor wil wijzigen op het kladblokje (edit).

Vul bij 'Password' en bij 'Password confirmation' het nieuwe wachtwoord in en klik op 'OK'.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken