Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Financiële vragen over Bellen

Ontvang ik een gespecificeerde rekening met gesprekskosten?

Nee, een overzicht van de door u gemaakte gesprekskosten vindt u in de VoIP-selfcare omgeving.

Is het mogelijk om met Bellen Onbeperkt Benelux echt onbeperkt te bellen naar vaste en mobiele nummers?

Bij Bellen Onbeperkt Benelux wordt gebruik gemaakt van een Fair Use Policy. Dat betekent dat we uitgaan van ‘redelijk gebruik’. Belt iemand meer dan 5 keer het gemiddelde van alle Bellen Onbeperkt Benelux abonnees, dan vinden we dat excessief gebruik en zullen we vragen het gebruik aan te passen.

Bij excessief gebruik nemen we telefonisch contact op. Als we iemand telefonisch niet kunnen bereiken, dan sturen we een brief. Wanneer het gebruik niet afneemt, dan heeft XS4ALL het recht om het Bellen Onbeperkt Benelux abonnement te beëindigen. Het abonnement zal dan worden omgezet naar een Bellen Basis abonnement met bijbehorende voorwaarden. Het telefoonnummer blijft in dat geval gewoon hetzelfde. Het is in de toekomst niet meer mogelijk dit bellen abonnement te upgraden naar Bellen Onbeperkt Benelux.

Wat houdt de Fair Use Policy voor Bellen Onbeperkt Benelux in?

Voor klanten met een XS4ALL Bellen Onbeperkt Benelux abonnement geldt de volgende Fair Use Policy:

  1. Met Bellen Onbeperkt Benelux is het u niet toegestaan om excessief gebruik te maken van het abonnement en meer te bellen dan 5 keer het gemiddelde verbruik van alle gebruikers gemiddeld genomen op deze dienst.
  2. Indien u geen normaal gebruik maakt van Bellen Onbeperkt Benelux (zie 1) zal XS4ALL u hierover informeren en verzoeken het gebruik aan te passen. Indien u ondanks onze verzoeken geen normaal gebruik maakt van het abonnement, heeft XS4ALL het recht het abonnement te beëindigen.
  3. Deze Fair Use Policy Bellen Onbeperkt Benelux is van toepassing op alle Bellen Onbeperkt Benelux abonnementen afgesloten of verlengd na 1 oktober 2013
Kan ik een aparte factuur ontvangen voor Bellen van XS4ALL?

Nee, dat is niet mogelijk.

De periode waarover Bellen van XS4ALL wordt gefactureerd, wijkt af van mijn overige diensten. Hoe kan dat?

Het verwerken van uw gesprekskosten neemt enige tijd in beslag. Daarom is de periode waarover uw gesprekskosten in rekening worden gebracht 1 dag verschoven ten opzicht van de periode waarover uw andere XS4ALL abonnementen in rekening worden gebracht. De kosten die u met Bellen maakt, worden maandelijks bij u in rekening gebracht.

Wat is de contractduur van Bellen van XS4ALL?

De contractduur is 1 maand. Bellen van XS4ALL is een maandabonnement, dat u ná de eerste maand per dag kunt opzeggen.

Ik wil bellen naar een telefoonnummer dat begint met 087 of 084. Hoe is het tarief dat wordt berekend tot stand gekomen?

De tarieven die XS4ALL aan de klant berekent, zijn gebaseerd op de tarieven die de nummerhouder van het gebelde nummer hanteert. Voor 087- en 084-nummers kan op twee manieren een tarief berekend worden, namelijk per minuut en per gesprek. De tarieven per minuut voor 087- en 084-nummers variëren van 0 tot 80 eurocent. De tarieven per gesprek voor 087- en 084-nummers variëren van 0 eurocent tot 1,30 euro.

Hoeveel kost het bellen naar een 087-, of 085-nummer?

De tarieven voor het bellen naar een 085-nummer zijn in principe gelijk aan het bellen naar een regionaal nummer (012-34567890). Sommige telecomproviders rekenen hoge tarieven voor het bellen naar een 087-telefoonnummer van XS4ALL. Neem voor meer informatie over de exacte tarieven contact op met uw eigen telecomprovider.

Bij sommige telecomproviders valt het bellen naar 085- of 087-telefoonnummers buiten de belbundel of een 'onbeperkt bellen' abonnement.

Zijn er kosten verbonden aan het doorschakelen van mijn nummer?

Als u uw nummer doorschakelt zijn de kosten voor het gesprek van uw nummer naar het doorgeschakelde nummer voor uw rekening, tenzij de bestemming binnen uw bundel valt. Het doorschakelen naar voicemail is kosteloos.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken