Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Uw belabonnement wijzigen

Overstappen naar een ander belabonnement

U regelt elke aanpassing van uw belabonnement eenvoudig zelf. Het veranderen van het belabonnement heeft geen invloed op het bijbehorende telefoonnummer. Dat blijft hetzelfde.

Overstappen naar een ander belabonnement

Elke wijziging wordt direct doorgevoerd. Ook de facturering wordt direct aangepast. Wijzigt u uw abonnement halverwege de factuurperiode, dan wordt er over de resterende periode een creditnota gemaakt. De te veel betaalde abonnementskosten worden dan verrekend.

Overstappen naar een duurder abonnement kan direct. Overstappen naar een goedkoper abonnement kan op zijn vroegst 14 dagen nadat het belabonnement voor het eerst is aangemaakt.

Uw telefoonnummer wijzigen

Wilt u een ander nummer, dan kunt u een nieuw nummer aanvragen en het huidige opzeggen. Hieronder leest u hoe u een nummer opzegt en hoe u een nieuw nummer aanvraagt.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

De Klantenservice is gesloten

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Indicatie actuele wachttijd: Kort

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360
Menu Zoeken