Waarmee kunnen
wij u helpen?

Terug naar Klantenservice

Opzeggen belabonnement

U kunt uw abonnement opzeggen via onze klantenservice 020 398 75 40 (werkdagen van 8.00 – 20.00 en zaterdag van 10.00 – 17.00 uur) of online via het opzegformulier.
Let op het volgende:

  • Als u een belabonnement opzegt, verliest u het bijbehorende telefoonnummer.
  • Bellen van XS4ALL kunt u ná de eerste maand per dag opzeggen.
  • De opzegging na de eerste maand, gaat per direct in. Ook de facturering wordt meteen aangepast. Stel dat u een abonnement Bellen Basis halverwege de factuurperiode opzegt, dan ontvangt u over de resterende periode een creditnota en krijgt u het reeds betaalde abonnementsgeld terug.
  • Na de opzegging kunt u de gemaakte gesprekskosten van het bewuste nummer nog twee maanden raadplegen in VoIP-selfcare.

Klantenservice

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Modem bij contractverlenging:
geavanceerde FRITZ!Box 7360

  • Eersteklas draadloos modem t.w.v € 249
  • Geschikt mee te bellen met vaste telefoon
  • Levenslange garantie
FRITZ!Box 7360