ServicePlus

Online blijven bij een storing, dankzij slimme innovatie

ServicePlus overzicht

Een internetstoring komt altijd onverwacht. En ongelegen. U wilt immers gewoon altijd online zijn, zonder onderbreking. XS4ALL heeft daar wat op gevonden: ServicePlus.

ServicePlus bevat een USB-stick of Internet Hotspot voor Mobiel Internet die u in uw modem steekt. Is er een storing, dan neemt Mobiel Internet de verbinding over. U krijgt een maximale datasnelheid van 25 Mbps. Is de storing verholpen, dan schakelt de verbinding automatisch terug naar uw vaste aansluiting.

Modem-omwisselservice

Apparatuur kan stukgaan, dus ook uw modem of het Mobiel Internet modem (USB-stick). Als dit gebeurt dan belt u de helpdesk. De helpdesk stuurt (binnen openingstijden) een monteur die binnen 4 uur op lokatie is om een nieuw modem te installeren.

Twee voorbeelden

  • Stel dat u melding maakt van een kapot modem op donderdagmiddag om 15 uur. De monteur krijgt dan de opdracht om dezelfde dag uiterlijk 19 uur bij u op lokatie het modem te vervangen zodat u donderdagavond weer internet hebt.
  • Meldt u zich op zondagavond 20 uur (2 uur voor sluitingstijd van de helpdesk), dan komt de monteur uiterlijk maandagochtend 10 uur (2 uur na onze openingstijd) bij u langs om uw modem te vervangen.

Onlinegarantie

Als ServicePlus niet werkt tijdens een internetstoring, dan garanderen wij dat u binnen uiterlijk 4 uur toch weer online bent. Als dit niet lukt, dan krijgt u het abonnementsgeld van die maand van ons terug.

Wilt u aanspraak maken op teruggave van het abonnementsgeld omdat u niet binnen 4 uur weer online was? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 020 398 76 66

    Beschikbaarheid van ServicePlus

    ServicePlus is in geheel Nederland leverbaar. Beschikbaarheid ter plaatse hangt echter af van een aantal factoren. Het kan zijn dat de Mobiel Internet dekking bij u niet (voldoende) aanwezig is. Dit kan bijvoorbeeld afhankelijk zijn van de locatie waar het Mobiel Internet modem geplaatst is.U dient binnen 30 dagen na het ontvangen van uw ServicePlus bevestigingsbrief te controleren of u Mobiel Internet bereik heeft met de internet hotspot. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met XS4ALL via telefoonnummer 020-3987540. XS4ALL zal dan uw contract annuleren. Na deze periode kunt u zich hier niet meer op beroepen.

    Datalimiet voor Mobiel Internet

    Voor het gebruik van de Mobiel Internet geldt een Fair Use Policy (FUP). Dit houdt in dat u per maand maximaal 5 GB aan dataverkeer mag downloaden.

      Kosten

      Voor ServicePlus betaalt u € 10,- per maand.

      Bestellen

      Heeft u interesse in ServicePlus? Neem dan contact op met onze klantenservice via: 020 398 76 66

      Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op

      Klantenservice

      Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
      Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

      Technische ondersteuning

      Dagelijks 8:00 - 22:00 uur