Aangepaste bedrijfsvoering in verband met COVID-19


We zijn vast niet de eersten die u op de hoogte brengen van een aangepaste bedrijfsvoering door de uitbraak van het coronavirus COVID-19. Nu er in real life afstand bewaard moet worden, is er online des te meer behoefte aan nauw contact. Internet is een vitaal onderdeel van de maatschappij – zeker nu. Om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te vertragen, om ons netwerk en onze mensen gezond te houden en om het u in deze periode wat aangenamer te maken, hanteren wij een aangepaste bedrijfsvoering. Hieronder bespreken we de dingen die u hiervan kunt merken.

Ons netwerk

Wij houden niet van onnodige risico’s. Juist omdat het in deze periode zó belangrijk is om verbonden te zijn, blijven we ons netwerk net zo goed onderhouden en bewaken als altijd. 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Ook kunnen we piekbelastingen op het netwerk uiteraard blijven opvangen en de netwerkcapaciteit verder vergroten, als dat nodig is.

Onze klantenservice

Onze Klantenservice is telefonisch bereikbaar, maar het zou wat drukker kunnen zijn dan normaal. Voor een antwoord op veel vragen kunt u ook op xs4all.nl/service terecht. Heeft u een urgente vraag? Dan kunt u ons gerust bellen.

Onze monteurs

In opvolging van het RIVM-advies, plannen we zo min mogelijk monteursafspraken in. Onze monteurs beperken zich tot storingsmeldingen en het zekerstellen en leveren van de internetverbinding. Urgente afspraken kunnen doorgaan. Heeft u op dit moment al een afspraak met onze monteurs ingepland? Wij nemen contact met u op als er iets aan uw afspraak verandert.

Heeft u thuis storingen of andere digitale problemen? Onze Helpdesk zit klaar om u op afstand te helpen.

Blijkt een monteur écht noodzakelijk? Dan doen wij ons best om een monteursafspraak voor u in te plannen. Ook werken de monteurs via aangescherpte veiligheidsmaatregelen. We vragen om uw begrip hiervoor.

chevron-down