Adressen
Bezoekadres
Teleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam
Postadres
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam
Retouradres
XS4ALL Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Factuuradres
XS4ALL
T.a.v. Crediteurenadministratie
Postbus 1455
3800 BL Amersfoort
Telefoonnummer voor leveranciers: 070 34 32 209
Alles wat u naar ons postbusnummer zendt, wordt door een derde partij ontvangen, ingescand en electronisch naar XS4ALL doorgestuurd. Tenzij u "vertrouwelijk", "persoonlijk" of "geheim" op de brief zet; dan wordt de hard-copy ongeopend naar XS4ALL doorgestuurd.
Zakelijke gegevens en ACM
Rekeningnummer
NL 55 INGB 000 4683839
t.n.v. XS4ALL
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam
IBAN
NL 55 INGB 000 4683839
BIC
INGBNL2A
KvK nummer
27124701
btw nummer
NL 806635617B01
Het btw nummer staat ook onderaan uw factuur.
ACM
Toezichthoudende autoriteit: ACM
Registratienummer: 900419
Meer informatie over factuur en betaling
Klachten over XS4ALL
Bij XS4ALL doen wij ons uiterste beste om iedere klant tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over XS4ALL. Die ontevredenheid kan uitmonden in een klacht. Op deze pagina leest u hoe u een klacht kunt indienen.
Klacht over XS4ALL
Online
Via ons contactformulier kunt u eenvoudig uw klacht indienen.
U kunt ons een e-mail sturen op info@xs4all.nl
Telefonisch
U kunt bellen met onze Klantenservice. Onze Klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Per post
Dit kunt u doen via het volgende adres:
XS4ALL
T.a.v. Klantenservice
Postbus 1848, 1000 BV Amsterdam
Denk er aan in uw klachtmelding in ieder geval het volgende te vermelden:
uw naam, adres en het telefoonnummer waar u overdag te bereiken bent;
uw relatienummer;
een omschrijving van uw klacht;
indien van toepassing kunt u kopieën meesturen van documenten die wij voor de beantwoording van uw klacht nodig hebben.
Klachten over misbruik
Bij overlastproblemen vanwege internetmisbruik - bijvoorbeeld door een virus, spam, een trojan of phishing - kunt u terecht bij ons Security Support veiligheid@xs4all.nl. SecuritSupport is geopend op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur. In het weekend kunt u via de helpdesk een spoedverzoek indienen voor ondersteuning.
Klachten over online uitingen van XS4ALL-klanten kunt u indienen via het webformulier.
Meer informatie over internetveiligeid en -misbruik
Klacht over onrechtmatig handelen
XS4ALL heeft beleidsregels (PDF) voor de afwikkeling van klachten over (vermeend) onrechtmatig handelen op internet door klanten van XS4ALL. Onderdeel van dit beleid is een klachtenprocedure die voorziet in anoniem contact tussen de klager en de beklaagde, zodat beide partijen eerst de kans hebben er samen uit te komen. Voor een snelle afhandeling van uw klacht verzoeken wij u de vragenlijst op deze pagina in te vullen.
Bent u niet tevreden over de afhandeling?
Heeft u bovenstaand klachtentraject doorlopen en bent u niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u terecht bij de Geschillencommissie.
De Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten
Borderwijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Deze onafhankelijke geschillencommissie is ondergebracht bij de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken.
Als alternatief kunt u terecht bij het Online Dispute Resolution platform. Meer informatie vindt u op deze pagina.