De levering

Bestelt u een nieuwe Internetaansluiting, met of zonder Televisie en Bellen?

  • Binnen 3 dagen bevestigen wij per e-mail uw bestelling.
  • U krijgt in die mail de inloggegevens om uw bestelling online te kunnen volgen.
  • Binnen 7 dagen bevestigen we per brief dat de aangevraagde dienst op uw adres geleverd kan worden.
  • De oplevertijd van de bestelde diensten is daarna ongeveer twee weken.
  • Binnen 5 dagen na leveringsbevestiging belt de monteur voor een afspraak, als u kiest voor de monteur.
  • Na ongeveer 5 werkdagen na de leveringsbevestiging ontvangt u het installatiepakket op het aansluitadres.

Bestelt u ‘Binnen 1 dag Online’?

  • Binnen 1 werkdag belt de monteur u op en maakt een afspraak om tijdelijk Mobiel Internet te installeren.
  • Bij de oplevering van uw nieuwe Internetaansluiting, neemt de monteur Mobiel Internet weer mee.

Leveringsfases

  1. Ingediend
: Wij hebben uw bestelling ontvangen.
  2. Verstuurd
: Wij controleren dat de dienst technisch leverbaar is op het opgegeven adres.
  3. Bevestigd
: Wij hebben de bevestiging dat levering op uw locatie technisch mogelijk is.
  4. Technisch gereed
: Uw telefoonlijn is geschikt gemaakt voor internet.
  5. Opgeleverd
: Het abonnement of de dienst is aan u opgeleverd en geactiveerd.

Facturatie

Vanaf het moment dat uw abonnement is opgeleverd en geactiveerd worden de abonnementskosten in rekening gebracht. U betaalt het abonnement maandelijks per automatische incasso.

Vragen

Hebt u een vraag over uw bestelling? Bel dan met onze Klantenservice: 020 398 76 66
. De openingstijden: werkdagen van 8:00 – 20:00 en in het weekend van 10:00 – 17:00 uur.


Bestelling annuleren

Voor Bellen van XS4ALL geldt een annuleringstermijn van 14 dagen vanaf de dag dat u de overeenkomst van uw bestelling per e-mail of post hebt ontvangen. Koopt u in dezelfde bestelling ook apparatuur, dan gaat de annuleringstermijn in vanaf de dag dat u de gekochte apparatuur hebt ontvangen. XS4ALL levert diensten vaak binnen de annuleringstermijn van 14 dagen. Bij annulering bent u wel de reeds gemaakte kosten verschuldigd.
Verzendkosten en teveel betaalde abonnementskosten krijgt u terug. U kunt de bestelling annuleren via de Klantenservice 020 398 76 66 of via het online annuleerformulier.

Niet gevonden? Neem contact met ons op

Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

InternetVraagbaak: 020 398 70 07

Voor al uw internet vragen

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur

Menu Zoeken